وزیر علوم با هدف شرکت در برنامه‌های ویژه هفته دولت وارد شیراز شد

به گزارش سینا پرس فارس، محمدعلی زلفی با هدف شرکت در برنامه‌های ویژه هفته دولت در استان فارس شنبه 5 شهریور ماه،  به شیراز سفر کرد. 

بر اساس اعلام قبلی استانداری فارس، وزیر عتف در اولین روز از سفر ۲ روزه خود به استان فارس تا ساعتی دیگر وارد شهرستان کازرون خواهد شد و در برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه شرکت خواهد کرد.

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهری، مدرسه خیرساز، بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی، بازدید از دانشگاه سلمان فارسی، کلنگ زنی کارخانه تولید کابل سیمی و کلنگ زنی پست ۶۶ کیلووات کازرون از جمله برنامه‌های وزیر علوم در شهرستان کازرون است.

محمدعلی زلفی گل امروز پس از بازگشت به شیراز نیز در جلسه تودیع و معارفه رئیس مرکز استنادی علوم و پایش علم و فناوری شرکت خواهد کرد. 

همچنین بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی پردیس ارم دانشگاه شیراز، نشست با شورای اساتید دانشگاه شیراز و زیارت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) از برنامه‌های عصر شنبه ۵ شهریور به شیراز وزیر علوم اعلام شده است.

بازدید و حضور در مراکز آموزش عالی و افتتاح برخی پروژه‌ها از برنامه‌های روز دوم سفر وزیر عتف به استان فارس در روز یکشنبه ۶ شهریور است.

وزیر علوم در روز دوم سفر خود همچنین در برنامه‌هایی چون بازدید از برج فناوری و رونمایی از محصولات دانش‌بنیان، بازدید از محل احداث دانشگاه هنر شیراز و افتتاح مجتمع فرهنگی و مسجد دانشگاه فنی حرفه‌ای و افتتاح مراکز رشد شرکت خواهد کرد.

به گزارش سینا پرس، محمدعلی زلفی گل در بدو ورود شیراز مورد استقبال استاندار فارس و دیگر مدیران فارس قرار گرفت.

گزارش: محمدرضا قشقایی ز اده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا