افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه پیام نور فارس

به گزارش سینا پرس فارس،  ، دکتر محسن جاجرمی زاده در آیین افتتاح این مرکز اظهارداشت: مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور با حضور 10 عضو هیئت  علمی رشته های روانشناسی و مشاوره زمینه مناسبی برای حل عالمانه مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه خواهد بود.

جاجرمی زاده افزود: با تلاش و همت اساتید، این مرکز مشاوره به عنوان فعالیت خیرخواهانه، انشاءا… الگوی موفقی در سطح استان در 5 سال آینده خواهد بود.
وی اضافه کرد: علاوه برجوانان ودانشجویان به عنوان جامعه هدف اصلی این مرکز، سایر شهروندان نیز می توانند از خدمات مرکز مشاوره دانشگاه پیام نوراستفاده نمایند.
این استاد دانشگاه، رسیدن به آرامش فردی و اجتماعی با ارائه خدمات مشاوره از سوی اساتید متخصص را هدف مهم مرکز مشاوره ذکر کرد و اظهارداشت: جامعه ما به افرادی نیاز دارد که بتوانند عالمانه مشکلات و آسیب های روانی را رصد نموده و برای رفع آن راه حل ارائه دهند.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس اضافه کرد: اساتید دانشگاه  به عنوان وظیفه انسانی خود برای حل مشکلات جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی،اضطراب ها، رفع مشکلات شغلی و تحصیلی دانشجویان با جدیت به دنبال راه اندازی مرکز مشاوره وخدمات روانشناختی بوده اند که امیدواریم با همت آنان قدم های محکمی در راستای حل مشکلات جامعه برداشته شود.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا