فارس میزبان چهارمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر فرشید قاسمی در چهارمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی مرحله استانی گفت: این مسابقات در راستای تحقق راهکار 7/11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار گردیده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: در استان فارس نزدیک به 320 تیم از کل 60 منطقه استان در مدارس ثبت نام کردند و در مرحله منطقه ای این مسابقات شرکت کرده اند که  مرحله استانی این مسابقات چهاردهم و پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.
قاسمی در تشریح اهداف برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با هدف  افزایش توانمندی دبیران علوم تجربی به شکل انفرادی و تیمی، کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی درس علوم تجربی مبتنی بر برنامه درس ملی و تقویت فعالیت های علمی مهارتی دبیران علوم تجربی برگزار گردیده است.
وی افزود: این مسابقات از سال گذشته  با رویکرد کاوشگری و خلاقیت و همچنین  با هدف تقویت انگیزه و اعتماد به نفس در دبیران علوم تجربی برگزار گردیده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس ادامه داد: هدف دیگر  از برگزاری این مسابقات این است که  مدارس نسل سوم و چهارم را در استان فارس جلو ببریم و شرایط را به گونه ایی رقم بزنیم که در آینده شاهد حضور دانش آموزانی خلاق، کوشا و پرسش گر باشیم.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا