پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز

به گزارش سیناپرس فارس، مهارت محوری ویژگی شاخص دانشگاه جامع علمی کاربردی است و جامعه کنونی نیازمند مهارت و فن مبتنی بر نیازهای جامعه است. مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز، یکی از مراکز علمی کاربردی مهارت آموزی است که در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته موفقیتهای خوبی در حوزه مهارت آموزی داشته و در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.
دکتر سید جواد طبایی فرد، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان فارس، طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سیناپرس اعلام نمود،  از 29 خرداد ماه در مقاطع کاردانی در رشته های : فناوري اطلاعات، حسابداري-مالی، حسابرسی، مترجمي زبان انگليسي، بورس، بيمه، روابط عمومي، نرم افزار- برنامه نويسي كامپيوتري، مدیریت کسب و کار، تولید محتوای دیجیتال، حقوق خدمات مالی، توسعه دهنده وب ( back end)، تجهیزات پزشکی-اتاق عمل و تجهیزات پزشکی- کنترل عفونی و در مقطع کارشناسی ناپيوسته نیز در رشته هایی همچون: فناوري اطلاعات، مترجمي زبان انگليسي، روابط عمومي، مديريت كسب و كار اينترنتي ،شبكه هاي كامپيوتري، حسابرسی، مدیریت بورس، مدیریت بیمه، و مهندسی کسب و کار دیجیتال، دانشجو می پذیرد.

این دانشگاه علمی کاربردی با موقعیت خوب و اساتید مهارت آموز خود،  سعی در جذب علاقمندان به تحصیل در رشته های مذکور می باشد و متقاضیان می توانند با مراجعه حضوري به دانشگاه به آدرس: بولوار عدالت جنوبي، روبه روي كوچه 21، مركز آموزش علمي كاربردي جهاد دانشگاهي شيراز جهت ثبت نام حضوري و مشاوره اقدام نمایند.

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز آموزش عالی با ارائه مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با پیشینه قوی، کادر علمی توانمند و امکانات آموزشی مناسب است و مزیت این دانشگاه در ان است که متقاضيان ادارات دولتي و خانواده هاي محترم ايشان مي توانند با ارائه معرفي نامه از ارگان مربوطه از 10 درصد تخفيف شهريه ثابت در طول دوره تحصيل خود بهرمند شوند.
رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز افزود: تمامی دانشجویان می توانند از مزاياي ديگر شامل تخفيف استفاده از درمانگاه و دوره هاي آموزشي كوتاه مدت جهاد دانشگاهي، صدور معافيت تحصيلي ، پرداخت شهريه به صورت اقساط، وام دانشجويي و…. بهرمند شوند، همچنين جهت مساعدت با دانشجويان شاغل كلاس هاي درسي عمدتا در ساعات بعدازظهر و عصر برنامه ريزي مي شود.

گزارش:محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا