اجرای جشنواره کیفیت نظام سلامت بامحوریت فرآیندهای دانش بنیان

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید؛ دانش بنیان؛ اشتغال آفرین، این معاونت برگزاری دومین جشنواره تعالی کیفیت حوزه سلامت با عنوان فرآیندهای دانش بنیان را در دستور کار قرار داده است.

هاشمی هدف از برگزاری این رویداد را گسترش فرهنگ مدیریت علمی انقلابی و به اشتراک گذاری تجارب موفق مراکز علمی، آموزشی، درمانی و بهداشتی برشمرد که در آبان سال جاری، مصادف با روز ملی کیفیت برگزار می شود.

اوافزود: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این گردهمایی، از دانشگاه ها و سازمان ها و مراکز خصوصی و دولتی سطح استان و کشور دعوت به همکاری شده است که امیدواریم با مشارکت فعال گروه های تخصصی، شاهد برگزاری یک گردهمایی پربار و پرشور باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این جشنواره علاوه بر بهره وری و کارآفرینی در نظام سلامت با استفاده از فرآیندهای دانش بنیان، راهکارهای اصلاحی مناسب برای برطرف کردن چالش های مدیریتی پیش روی حوزه سلامت قرار گیرد.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه نیز در این زمینه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره جمع آوری و توسعه دانش و تجربه های موفق حوزه سلامت از لحاظ بهبود عملکرد مدیریت و ارتقای سطح کیفی خدمات در مراکز خصوصی و دولتی زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که پس از جمع آوری طرح ها و تجربیات موفق مراکز از سوی دبیرخانه جشنواره طی یک فراخوان عمومی، آثار ارسالی مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد.

دکتر نرجس السادات نسبی با بیان اینکه طرح های منتخب در این مرحله مورد ارزیابی شده و برای بررسی های دقیق در مرحله بعد قرار می گیرند، ادامه داد: در نهایت نتایج رده بندی طرح های برتر در روز برگزاری جشنواره به اطلاع عموم رسانیده و افراد برتر تقدیر می شوند.

او تاکید کرد: تمامی گروه های کارکنان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و شرکت های خصوصی دانش بنیان می توانند با تکمیل فرم ارزیابی داوران، طرح های عملی خود را در زمینه بهبود عملکرد مدیریت مراکز سلامت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا