اهمیت بیان چالش های حوزه دارویی با هدف پیگیری برای رفع موارد

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر محمدجواد راعی بر لزوم توزیع داروهای خاص و کمیاب و جذب سهمیه مازاد برای بیماران تاکید کرد و گفت: شرکت های دارویی در راه خدمت به مردم، در کنار دانشگاه علوم پزشکی شیراز عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشته اند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: بیان چالش‌ ها و همچنین ارائه راهکارها و پیشنهادات از سوی دانشگاه و شرکت‌های دارویی، راه را برای خدمت واقعی و صادقانه به مردم هموار می ‌سازد.

مدیر نظارت بر داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تقدیر از تلاش شرکت های دارویی در راستای همراهی با دانشگاه علوم پزشکی و پیشبرد اهداف سلامت در استان گفت: همه ما وظیفه داریم که در راه خدمت مردم استان، بالاترین توان و تلاش خود را به کار گیریم.

دکتر مهدی خسروی یکی از اهداف تشکیل این جلسه را قدردانی از تلاش ‌های شرکت‌های دارویی و دست‌اندرکاران آن برشمرد که با تمام توان در راه خدمت به مردم، تلاش خود را به کار بسته اند و اظهار کرد: با وجود محدودیت های مالی و اعتباری، همراهی شرکت های دارویی چالش ها را به کمترین میزان ممکن کاهش داد و نیاز است در این زمینه توزیع عادلانه و هوشمند دارو مورد توجه قرار گیرد.

در نشست ستاد توزیع داروی استان فارس که با حضور معاون غذا و دارو و مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی فارس، معاونان غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان فارس، مدیر و مسوولان فنی شرکت های توزیع مستقر در استان فارس و نماینده انجمن صنعت پخش و انجمن داروسازان فارس برگزار شد، شرکت های برتر دارویی سال ۱۴۰۰ بر اساس گزارش عملکرد نظارتی، تقدیر شدند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا