تشکیل کارگروه اقتصاد دانش بنیان در فارس

به گزارش سینا پرس فارس، با دستور دکتر ایمانیه  در نخستین جلسه «کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان فارس » کارگروه فرش دستباف به «کارگروه فرش و صنایع دستی» با اولویت فرش تبدیل شد چراکه سایر صنایع دستی نیز برای اشتغال استان حائز اهمیت است.

برنامه زمانبندی برگزاری «کارگروه ها» دیگر موضوع مطرح شده در جلسه بود که مقرر شد برنامه جلسات کارگروه های مختلف تنظیم و مشخص گردد، همچنین در ادامه دستور تشکیل کارگروه اقتصاد دانش بنیان جهت حمایت از شرکت ها و فعالیت دانش بنیان توسط دکتر ایمانیه صادر شد.

ایمانیه تصریح کرد: نماینده پارک علم و فناوری فارس در دفتر پژوهش های کاربردی نفت و گاز استان مستقر شود تا شاهد کاهش بروکراسی های اداری باشیم.

وی  ضمن توجه به مشکلات شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: عرصه های کاری ۶۷۱ شرکت دانش بنیان فعال در استان احصا و تفکیک گردد و در حوزه های مختلف، تفاهم نامه با ادارات مرتبط منعقد شود تا شاهد افزایش تعداد شرکت ها باشیم.

نماینده عالی دولت در فارس، از افتتاح نمایشگاهی از نیاز های استان خبر داد و گفت: هر هفته نمایشگاهی از نیاز های استان فارس در حوزه های مختلف به نمایش گذاشته می شود و با حضور نمایندگان ادارات مرتبط، قرار داد منعقد گردد.

استاندار فارس بر گسترش فیزیکی چند برابری پارک علم و فناوری استان در سال جاری تاکید کرد.

همکاری بانک ها در جذب اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با ادارات استان یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه بود که با دستور استاندار فارس مقرر شد بانک ها برای بررسی این موضوع فراخوانده شوند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا