آمادگی رئیس جهاد دانشگاهی از همکاری در توسعه اقدامات سلامت محور

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر حمیدرضا طیبی در این آیین با بیان اینکه توسعه فرهنگی، علمی، فناورانه و آموزشی از شاخصه ها و زیرساخت های اصلی پیشرفت و توسعه هر کشور است، گفت: پس پیروزی انقلاب اسلامی و خودباوری که از سوی امام خمینی(ره) به ویژه در نسل جوان ایجاد شد، احساس نیاز به راه اندازی مجموعه ای به نام جهاد دانشگاهی به وجود آمد.

او این امر را در راستای تحقق دو شاخص توسعه فرهنگی و توسعه علمی فناورانه دانست تا بتوان با انجام فعالیت های شاخص، اثبات کرد که انقلاب اسلامی توان انجام کارهای بزرگ را دارد و می تواند به اهداف بزرگ خود به ویژه در زمینه توسعه اقتصادی و اقتدار دفاعی دانش بنیان برسد.

رئیس جهاد دانشگاهی توسعه علمی و فناورانه و توسعه فرهنگی را یکی از زمینه های اصلی فعالیت های جهاد دانشگاهی برشمرد و ادامه داد: مشارکت در حوزه پزشکی، در حیطه فعالیت های توسعه علمی و فناورانه این مجموعه جای دارد.

دکتر طیبی در ادامه گزارشی از اقدامات جهاد دانشگاهی کشور در حوزه پزشکی ارایه کرد و راه اندازی مرکز درمان ناباروری را نیز از جمله این اقدامات برشمرد.

او ضمن تاکید بر پرهیز از موازی کاری و همکاری در راستای تکمیل اقدامات موثر در تامین سلامت مردم ابراز امیدواری کرد که بتوان با همکاری سه جانبه، وظیفه خود را در قبال مردم به جا آوریم.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا