توجه بیشتر خانواده ها به واکسینه شدن فرزندان

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر سید وحید حسینی گوشه ای مهمی از مشاهدات انتقال ویروس کرونا را وابسته به  برخی رفتارهای افراد جامعه دانست و افزود: در زمان و شرایط کنونی، تقویت احساس مسوولیت در سطح جامعه نسبت به اهمیت نقش موثر همه ما در زمینه کاهش یا افزایش بیماری می تواند تعیین کننده باشد.

حسینی، آموزش و آگاهی بخشی به فرزندان نسبت به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر کرونا را  ضرورتی برشمرد و گفت:  لازم است این مورد از سوی خانواده ها و مدارس پیگیری شود.

او با اشاره به آخرین آمارهای واکسیناسیون علیه کرونا در گروه های سنی مختلف استان، یکی از اولویت های کنونی جامعه به دلیل بازگشایی مدارس را افزایش ایمنی فرزندان در برابر کرونا اعلام کرد و از خانواده ها خواست تا این موضوع را با جدیت مورد پیگیری قرار دهند.

وی افزود: آمارهای روزانه کرونا نشان می دهد که با وجود کاهش نسبی آمارها، چرخه های انتقال این بیماری همچنان در سطح جامعه وجود دارد و بی توجهی نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به منزله تهدیدی برای ما و دیگران است.

این مقام ارشد دانشگاه علوم پزشکی فارس، با بیان اینکه مردم فارس از ابتدای شیوع کرونا تا کنون رفتار مسوولانه و آگاهانه ای نسبت به کرونا داشته اند، از عموم مردم خواست تا در شرایط کنونی، از غفلت نسبت به خطرات این بیماری پرهیز کرده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ضمن تامین سلامت خانواده و اطرافیان خود، در کاهش چرخه های انتقال این بیماری سهیم شوند.
گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا