تدارک جهاددانشگاهی فارس برای هفته هنر انقلاب اسلامی

به گزارش سینا پرس فارس، محمدرضا غلام‌پور، ضمن گرامیداشت یاد شهید آوینی به تشریح برنامه‌های این نهاد انقلابی به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی به‌صورت حضوری و مجازی اجرا می‌کند.

وی برپایی دو نمایشگاه آثار گرافیکی با موضوعات قرآنی را در مؤسسه آموزش عالی هنر شیراز و دانشگاه صنعتی شیراز را طی این هفته از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت اعلام کرد.

غلام‌پور بیان کرد: همچنین در روز شنبه، ۲۶ فروردین‌ماه جاری یک نشست تخصصی در حوزه هنر انقلاب اسلامی در موضوعات ادبیات، فیلم و هنرهای تجسمی را در شیراز برگزار خواهیم کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس تولید و انتشار آثار و زندگی شهید آوینی را از دیگر برنامه‌های این معاونت در هفته هنر انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: همچنین مسابقات اینستاگرامی با موضوع هنر انقلاب اسلامی در بخش‌های پوستر، گرافیک، کاریکاتور و خط طی هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شده و می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این‌ها آثار برگزیده هنرهای قرآنی دانشجویان سراسر کشور را در نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس که در هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد، به نمایش خواهیم گذاشت.

گزارش: زهرا عسگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا