موفقیت مرکز اورژانس فارس در کسب عنوان ایده برتر اورژانس کشور

به گزارش سینا پرس فارس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع خبرنگاران  با بیان این خبر گفت: با توجه به حساسیت کار دیسپچ و مسایل مربوط به آموزش همزمان با تماس های مردمی، با همت و خلاقیت همکاران، یک مرکز با شبیه سازی انواع تماس های مددجویان برای یادگیری موثرتر طراحی شد.

دکتر محمد جواد مرادیان با اعلام اینکه این ایده از مرداد ۱۴۰۰ در مرکز اورژانس فارس به مرحله عملیاتی درآمده و مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: دراین زمینه تاکنون ۳۰ نفر آموزش تخصصی تریاژ تلفنی دیده‌اند.

رئیس اورژانس فارس در توضیح بیشتر عملکرد مرکز شبیه ساز دیسپچ اورژانس فارس گفت: همواره یکی از چالش های سیستم اورژانس ۱۱۵، آموزش نیروهای جدید در مراکز پیام بوده است که به کمک این ایده، فراگیران در محیطی شبیه سازی شده با انواع موارد اورژانسی و نحوه تریاژ آنها، نحوه مدیریت آمبولانس ها و نحوه ارسال و دریافت ماموریت آمبولانس ها آشنا می شوند.

دکتر مرادیان ضمن تبریک به جامعه اورژانس ۱۱۵ استان فارس برای این موفقیت، ابراز امیدواری کرد بتوانیم شاهد راه اندازی مراکز آموزشی بیشتری در استان باشیم تا کارکنان از آموزش های نوین و به روز دنیا بهره بیشتری را کسب کنند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا