توپ بازیگران صنعت گردشگری به زمین نمایندگان مجلس افتاد

به گزارش سینا پرس فارس، محمدرضا هاجری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: رجب، شعبان و رمضان ماه‌های پر برکتی هستند که فرصت تطهیر دلها را فراهم می‌کنند. ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و شب‌های قدر، مقدرات یکساله بندگان خدا را رقم می‌زند و باید شهر شیراز در این ماه مبارک به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) سراسر معنویت باشد.

هاجری عضو شورای شهر شیراز افزود: از کمک مومنانه در این ماه مبارک که رسم امام علی (ع) و کمک به نیازمندان است نباید غافل شویم و دستگیری از نیازمندان باید در اولویت بیشتری در این ماه قرار بگیرد.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، گفت: مدیریت شهری باید برای تحقق این مهم، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و خرید از آنها را در اولویت قرار دهد.

او ادامه داد: چهار بوستان شهرداری شیراز در چهار نقطه شهر به شرکت‌های دانش بنیان باید اختصاص یابد و در حوزه پسماند، فضای سبز، شهر الکترونیک، ترافیک و حمل و نقل، آتش نشانی و … می‌توان با سفارش دادن به شرکت‌های دانش بنیان از دانش، فناوری و دستاوردهای عملی آنها در مدیریت شهری استفاده کرد.

هاجری تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر شیراز باید ضمن جمع بندی نیازهای خود در عرصه‌های مختلف از این شرکت‌ها خرید کنند و از شعار سال حمایت مطلوب داشته باشند.

او با تشکر از میدان داری شهرداری و شورای شهر شیراز به مسافران نوروزی گفت: خوشبختانه در نوروز به ۲ میلیون نفر مسافر که به شهر مقدس شیراز، سفر کرده بودند توانستیم خدمات خوبی ارائه کنیم و شهردار شیراز که برای بازدید شبانه به بوستان‌ها سرکشی می کرد در ساعت سه و نیم دچار حادثه و شکستگی دست شد اما باز هم با دست شکسته سرکشی خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران ادامه می‌داد.

این نماینده شورای شهر شیراز افزود: از تلاش‌های استانداری، نیروی انتظامی،علوم پزشکی، میراث فرهنگی، معاون گردشگری و زیارت استانداری و … در این ایام قدردانی می‌کنیم و باید در خصوص ایجاد پارکینگ و زیرساخت‌ها برای توسعه بسترهای گردشگری و زیارتی سومین حرم اهل بیت (ع) تلاش بیشتری کنیم.

او با اشاره به شب‌های قدر نیز گفت: با توجه به تنوع آب و هوا و استقبال مردمی در ایام ماه مبارک رمضان، می توان بسیاری از مراسم شب‌های قدر و انس با قرآن را در بوستان‌های محلی و منطقه‌ای شیراز برگزار کرد و سازمان فرهنگی، شهرداری مناطق و نواحی و حوزه‌های سپاه و بسیج می‌توانند تمام فضاهای شهری را با عطر و بوی معنوی و مناجات خوانی زیبنده سومین حرم اهل بیت (ع) کنند.

منبع: عصر کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا