حذف افکار نامربوط ذهن با فوکوس لیزری

به گزارش سینا پرس فارس، داشتن فوکوس لیزری شارپ به این معنی است که شما قدرت ذهنی دارید که مانند یک شخصیت شرور باند، حواس پرتی را از بین ببرید. یاد بگیرید که چگونه به درستی تمرکز کنید، و می توانید در عرض چند ثانیه از اهمال کاری خود عبور کنید وخداحافظی کنید با استرس مهلت، وحشت طولانی لحظه آخری.

یافتن و حفظ نوع تمرکز آسان نیست، شما باید مغز خود را تقویت کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات درست را در زمان مناسب وارد می‌کنید، ذهن را به یک ابزار دقیق تنظیم شده بهره وری تبدیل کنید، بیایید دریابیم و منتظر نباشید تا شخص دیگری این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی کنید.

فوکوس لیزری چیست

فوکوس لیزری توانایی ذهنی است که 100 درصد توجه خود را به کاری که در لحظه حال اولویت‌بندی کرده‌اید معطوف میکند. این به شما کمک می کند تمام افکار نامربوط خوشمزه را کنار بگذارید و انرژی لازم برای رسیدن به اهداف خود را حفظ کنید.

لحظه ای به روزهایتان فکر کنید، چند بار به دلیل دریافت یک هشدار جدید در فیس بوک، سعی می کنید چیزی را منطقه بندی کنید تا 10 الی 20 دقیقه ردیابی شو، بسیار خوب، برخی از پیام‌ها ممکن است مهم باشند، اما آیا واقعاً باید بررسی کنید که چه چیزی در BuzzFeed ترند است و بخوانید چه کسی چه می‌گوید.

ممکن است متوجه آن نباشید، اما پریدن از این کار به کار دیگر، بهره‌وری شما را از بین می‌برد، ایجاد فوکوس لیزر مانند می‌تواند کلیدی برای تکمیل سریع کارها و انجام بهترین کار روی هر کدام باشد، زیرا توانایی شما را برای تمرکز روی یک هدف تعیین‌شده قبل از حرکت به هدف بعدی باز می‌کند. افراد متمرکز بر لیزر می دانند که پیشرفت واقعی با تمرکز بر یک چیز در یک زمان شروع می شود.

درست همانطور که یک پرتو لیزر می تواند نور زیادی را روی یک منطقه کوچک متمرکز کند، افرادی که متمرکز بر لیزر هستند می توانند انرژی زیادی را برای انجام یک کار مهم به خوبی صرف کنند.

چرا تمرکز مهم است

یادگیری حفظ تمرکز موثرترین راه برای دستیابی به نتایج مطلوب است. با تمرکز، به طور مستمر برای به دست آوردن نتایج نهایی بهتر تلاش می کنید. به علاوه، تمام انرژی خود را در حوزه تمرکز خود قرار می دهید.

تمرکز همچنین به شما این امکان را می دهد که از تجربیات یاد بگیرید تا به شکل دادن به تجربیات آینده کمک کنید. دانستن اینکه توانایی پیشرفت دارید می تواند برای رشد شخصی شما معجزه کند. اجازه ندهید عدم تمرکز، شما را از کشف پتانسیل واقعی خود باز دارد.

دلایل دیگری که ممکن است بخواهید تمرکز را توسعه دهید عبارتند از:

1. استراتژی های جدید بسازید

وقتی روی یک کار خاص تمرکز می کنید، در ایجاد استراتژی هایی برای تکمیل کارآمد آن بهتر می شوید، حتی اگر در مسیر به مانعی برخورد کردید، تمرکز کردن به شما کمک می کند تسلیم نشوید. بلکه شما را تشویق می کند تا راه های جایگزینی برای رسیدن به هدف تعیین شده پیدا کنید.

نتیجه استراتژی های جدیدی است که می تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد. به یاد داشته باشید، شرکت‌ها و کارفرمایان می‌خواهند با افراد با استعدادی که از ترک منطقه امن خود نمی‌ترسند، برای یافتن راه‌حل کار کنند.

2. استرس را کاهش دهید

وقتی تمرکز ندارید، با خطر استرس مواجه می شوید، و این به این دلیل نیست که ما چیزهای زیادی در بشقاب خود داریم. این است که انرژی ذهنی ما در مبارزه با حواس پرتی های مختلف در طول روز ضربه می زند، اما وقتی فوکوس لیزری را ایجاد می‌کنید و یاد می‌گیرید که چگونه در این طرز فکر باقی بمانید، مانع از خرابکاری چیزهای اطرافتان در بهره‌وری شما می‌شوید. شما می توانید مهم ترین وظایف را از لیست کارهای خود حذف کنید و زمان خود را برای فعالیت های آرامش بخش مانند دنبال کردن یک سرگرمی آزاد کنید، همه اینها به بهبود خلق و خوی شما و کاهش سطح استرس و اضطراب شما کمک می کند.

3. افزایش عزت نفس

بسیاری از مردم این منتقد درونی خشن را دارند که از شک به خود تغذیه می کند. این امر آنها را از تلاش برای چیزهای جدید دلسرد می کند. خوشبختانه، توسعه تمرکز می تواند به شما کمک کند جنبه مثبت چیزها را ببینید و از تلاشی که انجام می دهید قدردانی کنید.

وقتی تمرکز کردن را یاد می گیرید، اعتماد درونی ایجاد می کنید و به توانایی های خود اطمینان بیشتری پیدا می کنید و این به طور مثبت بر دیدگاه شما نسبت به زندگی تأثیر می گذارد و نسبت به کارهایی که انجام می دهید احساس بهتری دارید و برای کارهایی که انجام نمی دهید انگیزه دارید. این به شما کمک می کند عزت نفس ایجاد کنید، که به نوبه خود شما را به تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود سوق می دهد.

مترجم: امیر محمد مظفری

منبع: www.oberlo.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا