نگاه جهادی به فرد اجازه نمی‌دهد که منتظر دعوت بماند

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر مظاهر بابایی در جشن پایان سال جهاد دانشگاهی استان که در 25 اسفند ماه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی(عج)، گفت: گزارش عملکرد معاونت‌ها گزارش عملکرد تک تک افراد در جهاددانشگاهی است.

بابایی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر جهاددانشگاهی در فارس هم به تبع مسائل محلی، ملی و جهانی، با مشکلات و دشواری‌های عدیده‌ای روبرو بوده است، گفت: موفقیت‌های حاصله در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و … نشان داد که مشکلات خللی در کار جهادگران دانشگاهی ایجاد نمی‌کند.

او با بیان اینکه، امروز اگر دستاوردی در جهاد اتفاق می‌افتد به خاطر تلاشی است که کارکنان جهاد انجام دادند افزود: بی تردید اگر هر یک از اعضای این سیستم کار را به خوبی انجام ندهد، حرکت کل سیستم دچار اشکال و کندی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه، تلاش‌های ستودنی که طی ۴ سال گذشته موجب کسب اعتبار بیشتر توسط جهاددانشگاهی فارس در عرصه استانی و ملی شده است، گفت: همه نیروهای شاغل در جهاددانشگاهی، توانمند بوده و دارای ظرفیت‌های ارزشمندی هستند، و دشواری انتخاب افراد نمونه را به همین دلیل دانست.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس  در بخش دیگری از سخنان خود به  دستاورد های این نهاد از جمله مرآت، فناوری سلامت، عصاره‌گیری گل‌های محمدی، ناباروری و سرطان اشاره کرد و افزود: این‌ها دستاوردهای یک روز و یک شب نیست این حاصل تلاش همکاران در چهار سال و پیش‌زمینه بیش از ۳۶ سال در واحد جهاددانشگاهی است.

بابایی در پایان ضمن اشاره به اینکه اگر نقد منصفانه و تحلیل نقادانه بر عملکرد وجود نداشته باشد، به حتم باید فهمید که حرکتی نبوده و انجام نشده است که نقدی وجود داشته باشد افزود: علیرغم همه دشواری‌ها در بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی رشد خوبی صورت پذیرفته، و طرح‌ها و برنامه‌های مختلف اجرایی شده طی یک سال گذشته را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد که چشم‌انداز سال آینده جهاددانشگاهی فارس ترسیم شده است.

همچنین در پایان این مراسم، از جانبازان و ایثارگران شاغل در جهاددانشگاهی فارس قدردانی و تجلیل شد و معاونت‌های مختلف به تشریح فعالیت‌ها اقدامات و عملکرد یکسال گذشته خود پرداختند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا