تشریح طرح تخصصی شایسته ساز در شیراز

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مرتضی کریمی در آیین افتتاحیه دوره تخصصی شایسته ساز با حضور فرهنگیان جوان در شیراز در تشریح این طرح گفت: در این دوره با تکیه بر ساحت علمی و فناوری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قصد داریم ادبیات تحول را گسترش دهیم.

کریمی گفت: هدف ما در لین دوره این است که مبتنی بر اسناد بالادستی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه مهندسی فرهنگی و سیاست نامه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی ایفای نقش کنیم.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان افزود: دوره تخصصی شایسته ساز با حضور اساتید استانی و کشوری در سه سطح فناوری ، علمی و روانشناسی درحال برگزاری است.

او در ادامه افزود: این دوره با استقبال پرشور فرهنگیان جوان از سراسر کشور مواجه شدیم که در بخش اول با توجه به ظرفیت ها و امکانات توانستیم با حضور ۹۰۰ نفر از فرهنگیان جوان به صورت آنلاین و برخط در بستر فضای مجازی ان را برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هر کجا به تفکر جوانان اعتماد شد موفقیت حاصل شد.

این مقام مسئول درآموزش و پرورش فارس ادامه داد: روحیه جوانی همراه با شهامت در تصمیم و ابتکار خواهد بود وامروز با افتخار اعلام میکنیم که برای اولین بار در کشور سازوکار های ویژه در امور جوانان جهت نقش آفرینی موثر فرهنگیان جوان در تصمیم سازی ها مهیا گردیده است ادامه داد، تشکیل قرارگاه تخصصی شهید رجایی ویژه آموزش و توانمندسازی فرهنگیان جوان عموم استان فارس را از نمونه این ساز و کارها عنوان کرد.

وی در پایان اضافه کرد، جوانان برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آماده نقش آفرینی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا