توسعه خدمات بیمارستان امیر در زمینه درمان بیماران سرطانی

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برنامه حضور دکتر «سعید کریمی» معاون درمان وزارت بهداشت در استان فارس با افتتاح چند خدمت جدید سلامت در بیمارستان آنکولوژی امیر همراه بود.

بخش شیمی درمانی سرپایی بیمارستان امیر نخستین بخش افتتاح شده با حضور معاون درمان وزارت بهداشت بود که با کمک خیرین سلامت استان فارس به مرحله بهره برداری رسیده، این بخش دارای ۳۰۰ مترمربع زیربنا بوده و شامل ۱۸ تخت جدید بیمارستانی است که با اعتباری معادل ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچنین در این آئین، بخش اتاق عمل بیمارستان امیر با دارا بودن دو تخت بیمارستانی و با اعتباری معادل هفت میلیارد تومان، به همت خیرین عرصه سلامت فارس افتتاح شد، این بخش بیمارستانی با زیربنای ۳۵۰ مترمربع به مرحله بهره برداری رسیده است.

دیگر خدمت جدید بیمارستان آنکولوژی امیر که همزمان با میلاد امیرالمومنین، حضرت امام علی(ع) افتتاح شد، بخش پیوند آلوژن این مرکز فوق تخصصی درمانی بود که دارای چهار تخت بیمارستانی بوده و با اهدای مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از سوی خیرین سلامت استان، افتتاح شد.

حضور معاون درمان وزارت بهداشت در این مرکز درمانی با افتتاح بخش ICU ادامه یافت، این بخش درمانی نیز که خدمتی دیگر از خیرین عرصه سلامت فارس است، با اهدای مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و دارا بودن پنج تخت بیمارستانی، با زیربنای ۱۵۰ مترمربع، به عرصه خدمت به بیماران جنوب کشور پیوست.

بیمارستان آنکولوژی امیر به عنوان تنها مرکز فوق تخصصی آنکولوژی و هماتولوژی در جنوب کشور، ماهانه به هفت هزار بیمار مبتلا به سرطان خدمات ارائه می دهد.

در این آئین دکتر «سید وحید حسینی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان ارشد دانشگاه، معاون درمان وزارت بهداشت را همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا