اجرای سه طرح اشتغالزایی با هدف بسترسازی برای اشتغال فن آموختگان دانشگاهی

به گزارش سینا پرس فارس، امین ذوالقدر در آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره نوآوری و فناوری از اجرای سه طرح اشتغالزایی با هدف بسترسازی برای اشتغال فن آموختگان دانشگاهی خبر داد و بیان کرد: این سه طرح شامل دستیار فناوری، فن آموزی دانش آموختگان و‌ پسا دکترای نوآورانه است که به تناوب اجرایی می‌شوند.
وی همچنین اظهار داشت: طرح دستیار فناوری در پارک علم و فناوری فارس و ۱۰ پارک بزرگ کسور و دانشگاه‌ها از امروز در دستور اجرا قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است در این مراسم رئیس پارک علم و فناوری استان فارس از اجرای پردیس‌های مشترکی با دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: در این راستا اولین پردیس مشترک با دانشگاه شیراز تحت عنوان دره فناوری اجرایی شده و سه تفاهم نامه مشترک پردیس کشاورزی با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی فارس و دو پردیس با دانشگاه فنی‌وحرفه ‌ای و شرکت فراسان اجرایی می‌شود.
خاطر نشان می شود در این جلسه براساس آمار اعلام شده در مجموع ۳۵۰ شرکت در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنایع تبدیلی، نفت و گاز، علوم مهندسی، ارتباطات، صنایع فرهنگی و  تولید محتواهای دیجیتال  در پارک علم و فناوری استان فارس مشغول به فعالیت و ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در این شرکت‌های دانش بنیان مشغول به کار هستند.  

 

گزارش : زینب برزگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا