خطر لیفت صورت با نخ

به گزارش سیناپرس اصفهان به نقل از دیلی میل، چشم روباهی با لیفت نخ به طور گسترده در رسانه های اجتماعی تبلیغ می شود. این روش شامل قرار دادن نخ پلاستیکی و کشیدن پوست است.این روش مانند بخیه زدن زخم‌ها است که با بخیه های ریز، زیر پوست درکنار چشم‌ زده و محکم کشیده می شود.

این جراحی به ظاهر ساده برای لیفت اندام های دیگر نیز صورت می گیرد و می تواند عوارض خطرناکی از جمله عفونت شدید، کبودی و تورم داشته باشد. عصب واحدی که حرکت در پیشانی را کنترل می کند درست بالای ابرو قرار دارد و اگر این عصب آسیب ببیند برای همیشه این گونه به نظر می رسد که سکته کرده اید و در مواردی رد نخ هم زیر پوست مشهود است.

این جراحی زیبایی بدون درد نامیده می شود و در کمتر از 20 دقیقه از شما یک سوپر مدل می سازد. کلینیک‌های زیبایی این روش را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی با ویدیوهایی از بیماران قبل و بعد از جراحی تبلیغ می‌ کنند.

پزشکان زیبایی می گویند که در 12 ماه گذشته تقاضا در مورد لیفت با نخ برای داشتن چشم روباهی افزایش یافته است اما همه طرفدار آن نیستند. فرم صورت بعد از این جراحی افراطی می شود و زنانی که تصاویرخود را به اشتراک می گذارند اغلب مورد تمسخر قرار می گیرند و عده ای معتقدند که این افراد شبیه آدم فضایی ها شده اند. 

 

مترجم: هاجر غفاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا