جوایز جایزه ملی زیورآلات و طراحی جواهرات ایرانی اعلام شد

جوایز برگزیدگان بخش طراحی کاربردی و بخش اثر جایزه ملی زیورآلات و طراحی جواهرات ایرانی اعلام شد. 

گفتنی است، در بخش طراحی کاربردی  برگزیدگان موفق به کسب جایزه نقدی به ارزش ده میلیون تومان می شوند؛ همچنین عضویت در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و معرفی به سرمایه گذاران از دیگر جوایز برگزیدگان این بخش از جایزه ملی زیورآلات و طراحی جواهرات ایرانی است. 

علاوه بر آن جایزه نقدی به ارزش چهل میلیون تومان، عضویت در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و حضور در نمایشگاه های خارجی جوایز اعلام شده برای برگزیدگان در بخش اثر این رویداد است. 

از آنجایی که یکی از اصلی ترین اهداف مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی تجاری سازی این صنایع فرهنگی و هنری است و با توجهبه اینکه یکی از متولیان اصلی جایزه ملی زیورآلات و طراحی جواهرات ایرانی این مجموعه است، بنابراین با هدف تجاری سازی زیورآلات و افزایش صادرات راه اندازی شد. گفتنی است، در این زمینه به طور پراکنده فعالیت هایی از سوی برخی نهادهای متولی میراث فرهنگی انجام شده اما تاکنون فعالیت منسجمی از سوی هیچ سازمانی به ثمر نرسیده است. 

گفتنی است، «جایزه ملی زیورآلات و طراحی جواهرات ایرانی» با برگزاری یک نمایشگاه سه روزه در اسفند ماه به کار خود پایان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا