کتاب نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری وارد بازار شد
به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب " نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری " تالیف: دکتر سیدفتح الله امیری عقدایی – دکتر مجید فروزان با شمارگان 500 نسخه دارای 201 صفحه در نه فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.
در معرفی این کتاب میخوانیم: تحلیل و ارائه تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان امروز که محیطی پویا و دائم التغیر را تجربه میکنند نهتنها هدف نگارش این کتاب بوده که امید است منبع مفیدی نیز برای همه فعالان و علاقهمندان به حوزه مدیریت فروش و مشتری مداری باشد.
چاپ اول این کتاب در زمستان 1400 با قیمت 650000 ریال عرضه شد و علاقمندان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس shop.isba.ir اقدام به خرید نمایند.