کتاب نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری وارد بازار شد

به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب " نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری " تالیف: دکتر سیدفتح الله امیری عقدایی – دکتر مجید فروزان با شمارگان 500 نسخه دارای 201 صفحه در نه فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

در معرفی این کتاب می‌خوانیم: تحلیل و ارائه تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان امروز که محیطی پویا و دائم التغیر را تجربه می‌کنند نه‌تنها هدف نگارش این کتاب بوده که امید است منبع مفیدی نیز برای همه فعالان و علاقه‌مندان به حوزه مدیریت فروش و مشتری مداری باشد.

چاپ اول این کتاب در زمستان 1400 با قیمت 650000 ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس shop.isba.ir اقدام به خرید نمایند.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا