برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

به گزارش خبرگزاری سیناپرس اصفهان، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با حضور ناشران سراسر کشور در آذر ماه سال جاری در حال برگزاری است.

اصفهان به عنوان استان فرهنگ دوست و پیشتاز، نخستین استانی است که نمایشگاه مجازی کتاب را برگزار می کند. اصفهان در نمایشگاه تهران، جزو استان های بالای جدول فروش بوده و همیشه بیشترین فروش کتاب را داشته است.

دسترسی آسان ناشران یکی از خدمات نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان است، در سال های گذشته از بین ناشرانی که ثبت نام اولیه انجام داده بودند، تعداد کمتری در نمایشگاه حضور پیدا می کردند، اما علت این امر دوری راه و مشکلات دیگر بود که در نمایشگاه مجازی این مشکلات وجود ندارد.

افزایش حضور ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، باعث شده بازدید کنندگان راحت تر بتوانند کتاب مورد نظر خود را پیدا کنند و کتاب های بیشتری در دسترس آن ها قرار گیرد.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با 40 درصد تخفیف در حال برگزاری است و بیش از 1100 ناشر در نمایشگاه حضور دارند، در این نمایشگاه حدود 500 میلیون تومان یارانه در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند با تخفیف 20 درصدی ناشران کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

این نمایشگاه از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان در حال برگزاری است.

گفتنی است، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان ناشری پیشرو در امر نمایشگاه های مجازی با 90 عنوان کتاب فنی و مهندسی در این نمایشگاه حضور دارد.

 

گزارش: مولود عبدللهی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا