تفریح در سایت گردشگری، کویری واحه

به گزارش خبرگزاری سیناپرس اصفهان، حسین ایگدر باسیری، کارمند بخش سافاری سایت واحه کویر ورزنه اظهار داشت: سایت تفریحی، گردشگری و کویری واحه مجهزترین سایت کویری ایران، خدمات رفاهی زیادی برای گردشگران در دل کویر فراهم نموده است.

باسیری ادامه داد: اصفهان شاید با رمل های شنی کویری کمتر شناخته شده باشد، اما واقعیت چیز دیگری است. استان اصفهان از کویر پوشیده شده و در این بین کویر ورزنه را می توان به عنوان معروف ترین، دیدنی ترین و مجهزترین کویر دانست، گردشگرانی که برای دیدن و راه رفتن بر روی رمل های ورزنه اصفهان، به این منطقه سفر می کنند، می توانند از خدمات تفریحی و رفاهی مجموعه سایت واحه نیز استفاده کنند.

وی افزود: شهر کویری ورزنه در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان قرار دارد، ورزنه نزدیک ترین شهر به مجموعه سایت واحه محسوب می شود. برای دسترسی به این مجموعه کافی است از جاده ورزنه 10 کیلومتر به سمت حسن آباد حرکت کنید تا در میان تپه های ماسه ای به مجموعه گردشگری واحه اصفهان برسید، این مجموعه با امکانات تفریحی خاص و بی نظیر یک روز به یاد ماندنی را برای گردشگران رقم می زند.

باسیری اذعان داشت: مجموعه گردشگری واحه در زمینی به وسعت 100 کیلومتر مربع و با امکانات متنوع از قبیل زیپ لاین، چهارچرخ تک نفره و دو نفره، موتورهای داخل پیست، موتورهای داخل کویر، ماشین های صحرا نوردی، سافاری، شترسواری، صحرانوردی، رستوران، شربت خانه و … پذیرای گردشگران است.

وی با اشاره به اینکه سایت واحه تنها مجموعه کویری مجهز به زیپ لاین است، اضافه کرد: امکاناتی هم چون اقامت گاه در دل کویر، رصد خانه، سالن کنسرت روباز و رستوران که در دست ساخت هستند به زودی بر رونق این مجموعه می افزایند.

باسیری ادامه داد: تمام خدمات رفاهی این مجموعه با مجوز از کانون جهانگردی و گردشگری برگزار می شود، خدمات تفریحی مجموعه در روزهای تعطیل و آخر هفته به صورت کامل در دسترس گردشگران بوده و اگر گردشگری قصد سفر به کویر در روزهای غیر تعطیل و وسط هفته را داشته باشد، می تواند از طریق ارتباط با این مجموعه خدمات تفریحی مورد نیاز خود را رزرو کند و لذت ببرند، نکته قابل ذکر در این رابطه این است که رزرو خدمات، محدود به تورها نیست و عموم مردم نیز می توانند خدمات سایت واحه را رزرو کنند.

وی در پایان اشاره داشت: برای اینکه بتوانید از سکوت و آرامش کویر لذت ببرید، لازم است قبل از سفر وسایل مورد نیاز خود را چک کنید و نسبت به اینکه روز یا شب اقامت دارید وسایل مورد نیاز اعم از چوب، کیسه خواب، لباس مناسب، چادر و … را آماده کنید تا در نهایت از آرامش کویر بکر ورزنه لذت ببرید.

 

گزارش: مولود عبداللهی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا