عینک 60 درجه، ارمغانی برای سلامتی

به گزارش سیناپرس اصفهان، سید علی محمدی مهندس دستگاه و خدمات تجهیزات وسایل مطب های پزشکی در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: شاید برای شمایی که مدت زیادی مطالعه می‌کنید یا مدام با موبایل خودتون مشغول هستید بدلیل حالت ثابت و احتمالا غیر اصولی سر و گردنتان مشکلاتی از قبیل گردن‌درد بوجود آمده باشد. 

محمدی اضافه کرد: ایده عینک 60 درجه برای کسانی که مدت زیادی به مطالعه، کار با تلفن همراه و از همه مهم‌تر برای تنبل‌ها می تواند بسیار جذاب باشد. با این عینک می توانید به راحتی استراحت کنید و بدون اینکه به گردنتان فشار بیاید تلویزیون تماشا کنید، با دوستتان چت کنید و یا حتی برای ساعت های طولانی مشغول خواندن کتاب مورد علاقه خود باشید.

وی با بیان اینکه تولید این محصول ارگونومیک حس خوبی را به مصرف کننده می دهد، گفت: عینک 60 درجه از لحاظ سلامتی هم برای انسان بسیار مؤثر است؛ از آن گذشته این محصول جنبه فان و سرگرمی هم دارد.

این متخصص یادآور شد: این عینک به شما اجازه می دهد تا هنگامی که بر روی پشت خود دراز کشیده اید، به راحتی مطالعه داشته باشید یا تلوزیون ببینی  به همین دلیل بهترین راه حل برای افرادی است که تحرک کمی دارند و از طرفی برای جلوگیری از گرفتگی عضلات گردن و همچنین خیرگی چشم بسیار مناسب است.  

وی خاطرنشان کرد: این عینک با دید افقی رو به پایینی که ارائه می دهد از خستگی گردن جلوگیری می کند و مناسب برای افرادی است که دارای مشکل و درد در ناحیه عضلات گردن بوده و یا به علت آرتروز گردن مجبور به بستن گردن بندهای طبی آرتروز گردن هستند.

 

گزارش: امیر امین الرعایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا