حضور واحدهای فناور جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه گیاهان دارویی کشور

به گزارش سیناپرس اردبیل؛ این رویداد با هدف عزم ملی و هم افزایی سازنده در راستای عملیاتی کردن نقشه راه اجرایی سازی سند ملی گیاهان دارویی و طب سنتی و ارتقا و ترویج فرهنگ اقتصاد دانش بنیان به منزله پیشرانی برای تحرک بخشی به اقتصاد مقاومتی بر مبنای زیست‌بوم کارآفرینی برگزار می شود.

شرکت های فعال مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل در حوزه فرآورده های گیاهان دارویی شامل نوشداروی سبلان، پاک داروی سبز و مهر کشاورزی دهقان مزرعه و همچنین هسته چارسوق از مرکز نوآوری و شتابدهی این واحد در ششمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی حضور دارند.

جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی از سال 1391، و به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی دفتر ریاست جمهوری به صورت دوسالانه و با حضور حداکثری مخاطبان و فعالان صنایع در کشور برگزار شده است.

این رویداد به نوبه خود بزرگ‌ترین گردهمایی تمام فعالان این حوزه اعم از فناوران، تولید کنندگان، محققان و صادرکنندگان به حساب می‌آید. پنجمین دوره این رویداد که قرار بود در شهریور ماه ۱۳۹۹ برگزار شود، به علت پاندمی کرونا به تعویق افتاد و در سال 1400 برگزار گردید و ششمین دوره این رویداد در آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا