کارخانه نوآوری آب در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل؛ حیدری در نشست مشترک با رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با اعلام موافقت اولیه برای اخذ مجوز احداث کارخانه نوآوری آب استان توسط این شرکت افزود:  هدف از راه اندازی کارخانه نوآوری آب استان تسهیل ورود شرکت‌های دانش بنیان جهت شناخت مسائل و مشکلات حوزه آب و رفع موانع موجود با استفاده از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه براساس سیاست‌های تدوینی تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با راه اندازی کمیته تحقیقات شرکت، با عضویت اعضای هیات علمی دانشگاهی و مراکز علمی در این کمیته در سال‌های اخیر بیش از ۶۰ مورد طرح تحقیقاتی  انجام و جهت پیاده سازی جمع بندی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اعلام حمایت همه جانبه از ایده‌های فناورانه در حوزه آب بیان کرد: براساس نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، بحث حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تولیدات مبتنی بر دانش بنیان مورد تاکید است.

عباسپور رئیس پارک علم فناوری اردبیل هم در این جلسه با بیان اینکه به دنبال افزایش زمینه‌های همکاری شرکت‌های دانش بنیان با شرکت آب منطقه‌ای استان هستیم گفت: تربیت و پرورش شرکت‌های دانش بنیان در حوزه صنعت آب جهت کمک به افزایش بهره‌وری و اثربخشی از اولویت‌های کاری پارک خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا