برگزاری همایش ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی در اردبیل

به گزارش سیناپرس اردبیل، یوسف عباسپور مدیر امور پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: فلسفه وجودی مدیریت ورزشی بیانگر این حقیقت است که مقوله ورزش گسترده و پیچیده است که نیاز به مدیران ماهر دارد. وی اضافه کرد: انتظار می‌رود این همایش‌ها منجر به تربیت مدیر لایق و کارآمد در حوزه مدیریت ورزشی شود.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: مدیران کارآمد در مدیریت ورزشی فراتر از عرصه مدیریت روی ورزشکاران تأثیر می‌گذارند و ما باید بتوانیم مربیانی تربیت کنیم که علاوه بر مربیگری، مدیریت هم داشته باشند زیرا در این شرایط تأثیر بالاتری خواهند داشت.

محمد نریمانی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس اولین همایش ملی «مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی» هم گفت: ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که ۱۶۴ مقاله پذیرش شدند. وی اضافه کرد: تلاش می‌شود که این همایش در سال‌های آتی به‌صورت بین‌المللی برگزار شود.

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس اولین همایش ملی «مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی» ادامه داد: یکی از آیتم‌های ارتقای دانشگاه برگزاری همایش‌های بین‌المللی است که این دروازه ورود این همایش‌ها هم همایش‌های ملی است.

نریمانی تصریح کرد: امسال ۲۵ همایش در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود که ۱۶ همایش آن توسط دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی برگزار می‌شود و از ۱۰ مجله دانشگاه، ۸ مجله در این دانشکده منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا