جهاددانشگاهی اردبیل حضور فعالی در عرصه خبری استان دارد

به گزارش سیناپرس اردبیل، سیدحامد عاملی ضمن اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی استان اردبیل با خبرگزاری‌های دانشجویان ایران(ایسنا)، بین المللی قرآن(ایکنا) و علم و فرهنگ(سیناپرس)  حضور فعالی در عرصه اطلاع رسانی دارد، خاطرنشان کرد: تعامل استانداری با رسانه‌های استان اردبیل بر مدار صداقت و رفاقت بوده و این صداقت از سوی رسانه‌ها محرز و مبین است.
استاندار اردبیل پاسخگوئی به سوالات خبرنگاران را به منزله پاسخگوئی به مطالبه مردم اعلام  و اضافه کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و به صورت شفاف نیازمندی‌های جامعه را منعکس می‌کنند و مسئولان هم باید به صورت شفاف  پاسخ آن را بدهند.
عاملی با تقدیر از زحمات خبرنگاران  خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی در انعکاس اخبار خوب، مفید و امیدبخش ادامه داد: برای ادامه مسیر رشد و توسعه استان به همکاری خبرنگاران نیازمندیم و هیچ هدفی جز توسعه استان نداریم.
وی بیان کرد: توسعه با مشارکت و مطالبه مردم و همت مسئولان قابل تحقق است و در این زمینه تنها مجموعه‌ای که می‌تواند این ارتباط و هماهنگی را  ایجاد کند رسانه‌ها هستند.
وی نقش بی بدیل رسانه‌ها در ایجاد مشارکت‌های عمومی مردم برای طی مسیر پیشرفت و توسعه استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها هم در حوزه عمل و هم حوزه نظر می‌توانند موثر باشند و ما این نقش تاثیرگذار رسانه‌ها را ارج می‌نهیم.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا