راه اندازی مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور در مغان

به گزارش سیناپرس اردبیل، داود سیف زاده در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه منطقه مغان یکی از قطب های کشاورزی ایران است، گفت: امید می رود راه اندازی این مرکز مایه خبر و برکت برای منطقه باشد.
وی هدف از افتتاح مرکز رشد را برقراری پیوند بین دانشگاه و بدنه اصلی جامعه و صنعت دانست و افزود: فعالیت های فناورانه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان با حمایت مرکز رشد توسعه خواهد یافت.
سیف زاده همچنین حمایت دانشگاه محقق اردبیلی از مرکز رشد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان را از لحاظ پشتیبانی، مسائل مالی و تجهیزات اعلام کرد.
برومند صلاحی رئیس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه حمایت های مادی و معنوی از واحدهای فناوری که در مرکز رشد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان جذب خواهند شد، به عمل خواهد آمد، گفت: این حمایت ها شامل تسهیلات مالی و حمایت های مشاوره ای خواهد بود تا این واحدها بتوانند ایده ای که دارند را به یک محصول تبدیل کنند و از طریق فروش محصولاتشان بتوانند در سطح جامعه یک کسب و کار پایداری را راه اندازی کنند.
اصغر عبادی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان نیز گفت: جهت گیری جدید دانشگاه‌ ها به سمت حل مسائل و مشکلات مردم، کار آفرینی و حمایت از شرکت ‌های دانش‌ بنیان باعث شد تاسیس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشکده را همگام با سایر واحدهای دانشگاه محقق اردبیلی جزو اولویت علمی و فناوری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان قرار گیرد.
وی اظهارامیدواری کرد: با تاسیس این مرکز امکانات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان در اختیار شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف بخش کشاورزی منطقه قرار گیرد و این رویکرد سبب تسهیل تولید محصولات شرکت های دانش بنیان منطقه گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا