منطقه نمونه گردشگری نوالار پاکسازی شد

به گزارش سیناپرس اردبیل، سرپرست فرمانداری نیر در این مراسم با اشاره به دفن سنتی زباله در شهر نیر و همجواری محل دفن زباله با منطقه توریستی نوالار و بولاغلار گفت: زباله‌ها بویژه زباله‌های نایلونی توسط باد به سمت این مناطق زیبا و بکر پخش شده و چهره ناخوشایندی به این مناطق داده است.
شهرام محمدی افزود: مراحل انتقال محل دفن زباله شهر نیر در حال اجراست و بزودی شاهد انتقال این منطقه به منطقه دوردست دیگری خواهیم بود.
وی اداممه داد: طرح پاکسازی منطقه توریستی نوالار با همت و تلاش اعضای شورا ، شهرداری ، دستگاه‌های اداری و اقشار مختلف مردم اجرا شد و در عید فطر نیز با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان بار دیگر عملیات پاکسازی این منطقه انجام خواهد شد.
شهردار نیر هم  گفت: در حرکتی خودجوش جمعی از دوستداران طبیعت و تشکل‌های مردم‌نهاد حامی محیط زیست و اعضای شورای نیرو پرسنل اداری و کارگری با ماشین‌آلات و اهدای دستکش و کیسه زباله مناطق گردشگری نیر را از وجود زباله پاکسازی کردند.
مجید جهانی افزود: امیدواریم تمام مخاطبان و علاقه‌مندان طبیعت بتوانند از زیبایی‌های مناظر خدادادی استفاده کرده و کمتر به آلودگی این مکان‌ها اقدام کنند.
شهردار نیر با اشاره به این که منطقه سیاحتی نوالار و بولاخلار از قطب‌های مهم گردشگری استان است، خاطرنشان کرد: بی‌دقتی در پاکسازی محیط زیست و مناطق گردشگری خسارت جبران‌ناپذیری برای آینده این مناطق بکر طبیعی خواهد داشت.
نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد ، منطقه بولاغلار نیر هم در شمال غربی نیر مجموعه‌ای از چشمه‌های متعدد بادبی بالا را در خودی جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا