سه عنوان کتاب انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل برگزیده شد

به گزارش سیناپرس اردبیل، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: مطابق اعلام برگزارکنندگان، در چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان اردبیل، آثار در موضوعات ده گانۀ رده بندی دیویی و نیز گروه کودک و نوجوان ارزیابی و داوری و در مجموع 115 عنوان مورد ارزیابی قرار گرفت که پس از داوری مرحلۀ اول 34عنوان کتاب به مرحلۀ دوم راه یافته و از میان این آثار، پس از ارزیابی دقیق و علمی هر اثر توسط حداقل دو نفر از داوران، 5 عنوان کتاب، برگزیده و 9 عنوان کتاب، شایستۀ تقدیر شناخته شد.

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه بخش نهایی این جشنواره در تهران و از طریق خانه کتاب و ادبیات ایران مورد ارزیابی قرار گرفته است، اظهار کرد: کتاب‌های جهاددانشگاهی استان اردبیل در دو حوزه علوم کاربردی علوم پزشکی و مهندسی کشاورزی و دامپروری حائز امتیاز برتر شده و به عنوان کتاب سال های 98 و 99 شناخته شد.
وی ادامه داد: کتاب ابزار دقیق در پزشکی، تألیف ناتاراجان،آر، آناندا و ترجمۀ بابک رضایی افشار در بخش علوم کاربردی پزشکی و کتاب کاربرد تنظیم کننده های رشد گیاهی در کشت بافت، تألیف کامران مرادی در بخش علوم کاربردی مهندسی کشاورزی و دامپروری در این دوره به عنوان کتاب سال استان معرفی شدندکه لوح تقدیر آن ها، به امضای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران رسیده است.
وی با اشاره به نامزدی 15 کتاب از انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل در این دوره خاطرنشان کرد: کتاب مفاهیم زیستی در بیوتکنولوژی علوم دامی، تألیف دکترهدایت ایوریق و دکتر اکبر ابرغانی در بخش علوم کاربردی مهندسی کشاورزی و دامپروری نیز به عنوان کتاب شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با دارا بودن ساختار شورای علمی، بررسی کتاب و داوری تخصصی از پذیرش و چاپ کتاب های دانشگاهی و آموزشی استقبال می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 161 عنوان کتاب در این انتشارات چاپ و وارد بازار نشر شده است، اذعان داشت: انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل همچنین در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه آموزش های مرتبط و برگزاری مسابقات کتابخوانی نیز برنامه های مناسبی همه ساله برگزار می کند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از پدیدآورندگان کتاب های دانشگاهی به ویژه پژوهشگران، دانشجویان، اساتید دانشگاه ها و اعضای هیات علمی برای چاپ کتاب‌های علمی و آموزشی دعوت به همکاری نمود.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا