برگزاری اختتامیه رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل

به گزارش سیناپرس اردبیل، در این رویداد سه روزه که با محوریت گردشگری و گیاهان دارویی برگزار شد، پس از اجرای کارگاه‌های آموزشی، مشاوره و منتورینگ ۵۴ ساعته، اصول ایده‌پردازی، تیم‌سازی و ارائه موثر به صورت مجازی تمرین شد.

بعد از مرحله مقدماتی از مجموع ۸۰ نفر شرکت‌کننده در این رویداد، ۱۶ تیم خارج شدند و ۱۰ تیم منتخب به بخش داوری نهایی راه یافتند. در بخش پایانی داوری ۵ ساعته که با ارائه مجازی تیم‌ها همراه بود، در نهایت ایده‌های چهار سوق، هایکر میت، مرسده سنتی و فیتو لایو به عنوان برگزیده هیات داوران معرفی شدند که دو تیم به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین با اعلام جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان اردبیل ۹ ایده ارائه شده در مرحله پایانی داوری توسط خانم‌ها قاسمی، شهمراد، حمزه زاده، زارع و عفتی و آقایان حلاجیان، محمدجانی، موسوی و علی پور در مراکز نوآوری پذیرش می‌شوند.

گفتنی است وحید فروهر، معاون امور فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سیدعلی موسوی، معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل، سعید ناصری، مخترع و فناور حوزه دارویی، برومند صلاحی، هیات علمی دانشگاه و صادق حسینی، مدرس دانشگاه در حوزه گردشگری، ارزیابی نهایی ایده‌های رویداد استارتاپی صنایع خلاق استان اردبیل را برعهده داشتند.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا