برگزاری نشست معاونان پژوهشی دانشگاه های برتر کشور در دانشگاه تهران

به گزارش ایرنا از دانشگاه تهران، در ابتدای این نشست، دکتر سید احمدرضا خضری مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران، هدف از برگزاری آن را تقویت و تعمیق دیدگاه ها و ارایه پیشنهادات موثر به رؤسای دانشگاه ها جهت ارایه در اجلاس روسای دانشگاه های کشور اعلام کرد.
مشاور رییس دانشگاه تهران، تبیین سیاست های کلی پژوهش، یافتن راه کارهای مناسب برای افزایش کیفیت در پژوهش، دستیابی به راهبرهای مشترک و موثر در جهت سیاست گذاری کلان پژوهشی، تسهیل و زمینه سازی برای انجام پژوهش های مورد نیاز جامعه، تقویت پژوهش های بین المللی، تسهیل ارتباط پژوهشگران با صنعت و بازار، پرهیز از اقدامات موازی و پیشگیری از اتلاف سرمایه و دستیابی به آیین نامه ها، مقررات و دستورالعمل های مشترک را رویکردهای اصلی این نشست عنوان کرد.
در این نشست، دکتر صدیق، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گزارشی در خصوص برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و پیش بینی هایی که در حوزه ی تحقیقات و فناوری انجام شده است ارایه داد.
در این نشست همچنینی دکتر ناصر معصومی، معاون پژوهش دانشگاه تهران در سخنانی به تبیین و بررسی عناوین اصلی نشست پرداخت و سپس معاونان پژوهشی 13 دانشگاه برتر کشور، درباره مسایل علمی و پژوهشی مرتبط به بحث و تبادل نظر پرداختند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا