فضای کسب و کار ارزانتر با عمل به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین

سیدمجتبی حسینی، مدیرعامل شرکت بامداد فصل رویش در مورد فعالیت این شرکت به خبرنگار خبرگزاری سیناپرس، گفت: شرکت ما که در حوزه گردشگری فعال است و به شناسایی نیازهای گردشگری و شناخت دقیق پتانسیل های این حوزه در استان های مختلف کشور می‌پردازد تا صنعت گردشگری هر چه بیشتر توسعه پیدا کند.

وی در مورد پرتال «بزنیم بیرون»، اظهارکرد: همه نقاط کشور در 9 دسته بندی کلی شامل«‌گردشگری شهری»، «طبیعت گردی»، «گردشگری ورزشی»، « گردشگری فرهنگی و هنری»، «گردشگری تاریخی»، «گردشگری مذهبی»، «کجا بمونم»، «چی بخورم» و از «کجا بخرم» و 102 موضوع دیگر شناسایی و دسته بندی شد.

حسینی ادامه داد: ایجاد رصدخانه تخصصی اوقات فراغت، گردش و تفریح به منظور تحلیل و ارزیابی نیازها، رفتارها و واکنش‌های مخاطبان با برگزاری نظرسنجی و افکارسنجی‌های دوره‌ای و ارایه خدمات اختصاصی به بنگاه‌های اقتصادی و مراکز تجاری، تفریحی از دیگر بخش‌های این پرتال است.

مدیرعامل شرکت بامداد فصل رویش گفت: با پیاده‌سازی نظام امتیازات در این پرتال کاربران می‌توانند در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی و یا پرتال بزنیم بیرون و مشارکت در تولید محتوای غنی در فضای مجازی، به کسب امتیاز و اعتبار خرید کالا و خدمات بپردازند و با استفاده از این امتیازات از امکانات و خدمات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

حسینی ارائه خدمات ویژه اقشار خاص با عناوینی همچون «شهر دوستدار کودک»، «شهر دوستدار سالمند»، «شهر دوستدار بانو» را از دیگر بخش‌های پرتال «بزنیم بیرون» عنوان کرد و افزود: براساس لایه‌های طراحی شده در محتوای این سایت، همه ملزومات، داده‌ها، اطلاعات، خدمات و مکان‌های مورد نیاز استفاده اقشار مختلف جامعه به تفکیک در اختیار آن ها قرار می‌گیرد.

ایران ناشناخته تا دو ماه آینده رونمایی می شود

مدیرعامل شرکت خلاق بامداد فصل رویش محصول دیگر این شرکت را «ایران ناشناخته» عنوان کرد و افزود: این محصول نیز به معرفی نقاط گردشگری با محوریت فیلم و تصویر به زبان های روسی، چینی، عربی و انگلیسی می پردازد که تا دو ماه آینده رونمایی می شود.

وی ادامه داد: در «ایران ناشناخته»، گردشگران تولیدات خود را به اشتراک قرار می دهند و به معرفی حوزه گردشگری متوازن سفر می پردازند.

حرکت دانش بنیان ها در راستای شعار«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»

مدیرعامل شرکت خلاق بامداد فصل رویش با اشاره به شعار«تولید،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»که امسال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، اظهارکرد: اگر به این شعار عمل شود، فضای کسب و کار ارزانتر و اشتغال فراهم می شود. چرا که شرکت های فعال و فناوری در حوزه فرهنگی می توانند میزان اشتغال را افزایش دهند و شرکت های خلاق نیز مهارت طراحی را ارتقا بخشند.

گفتنی است، شرکت بامداد فصل رویش فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و در حال حاضر در محل پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی مستقر است و تولید محتوای با کیفیت در حوزه گردشگری و سفر، توزیع متوازن سفر، در کشور و بالا بردن میزان سفرهایی در راستای محیط زیست و آرمانی از سوی تیم «بزنیم بیرون» مدیریت می شود.

گزارش:نازنین جوادیه

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا