پورشه در اندیشه تسخیر دریاها

به گزارش سیناپرس، کشتی جدید تفریحی پورشه با ۴۱ متر طول و نام رسمی رویال فالکون ۱ (Royal Falcon) به تازگی وارد بازار شده است. به گفته آژانس طراحی مستقر در اتریش، شرکت Royal Falcon Fleet مستقر در سنگاپور به پورشه برای ساخت این کشتی تفریحی که از آن با عنوان «سفینه فضایی روی آب» یاد می شود، کمک کرده است.

این کشتی تفریحی ۴۱ متری در اوایل ماه جاری به طور رسمی وارد بازار شد. این قایق دارای طراحی کاتاماران است، سبکی که در آن دو بدنه موازی مانند پاها عمل کرده و کل کشتی را از روی آب بلند می ‌کنند.

مدیر عامل و رئیس ناوگان رویال فالکون، در این رابطه می گوید:  شکل غیرمتعارف قایق با هدف متمایز کردن محصول پورشه از همتایان خود است. شما ممکن است در یک اسکله تفریحی، ۳۰ تا ۴۰ قایق مختلف لوکس را ببینید اما در بین همه آن ها محصول ما نظر تمامی افراد را به خود جلب کرده و متمایز خواهد بود.

طراحی کاتاماران همچنین با اجازه دادن به سوئیت‌های اتاق خواب در موقعیت مجلل تری در بالای عرشه اصلی به جای پایین، بسیارکاربردی است و منظره زیباتری در اختیار شما قرار می دهد.

رویال فالکون سه کابین مهمان در عرشه اصلی دارد، در حالی که سوئیت اصلی و یک سوئیت به اصطلاح VIP  در عرشه فوقانی قرار دارد که به آن ها منظره ای زیبا از دریا می دهد. در این کشتی کابین هایی نیز برای ۱۰ نفر خدمه پیش بینی شده است.

به گزارش سیناپرس، این سوپرقایق کم مصرف که در سوئد ساخته شده است، دارای سرعت حرکت ۱۵ تا ۳۵ گره دریایی است. در طراحی داخلی این کشتی، فضای مجلل را با کمی مدرنیسم عصر فضا، از جمله مبل های چرمی آزاد، پالت های  رنگی سفید، خاکستری و مشکی و درهای شیشه ای کشویی اتوماتیک استفاده شده است.

تصاویر نشان می دهد:طراحان این محصول از خطوط صاف و لبه های منحنی و ارگانیک قابل تشخیص در خودروهای نمادین پورشه استفاده کرده اند.

رویال فالکون وان همچنین دارای مجموعه ای از امکانات لوکس، از جمله یک عرشه بالا با جکوزی، سالن اصلی با نوار نور پس زمینه و سکوی مشاهده پانوراما است و همچنین طبق فهرست، یک عرشه خصوصی در فضای باز خارج از مجموعه اصلی آن قرار دارد.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: mansionglobal
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا