پیش بینی ۵ راهپیمایی فضایی در مدار زمین

به گزارش سیناپرس، دیمیتری پتلین، فضانورد آژانس فضایی روز گذشته اعلام کرد، اعضای ماموریت ۶۸ ، فردا به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام شده و در حال برنامه ریزی برای انجام پنج راهپیمایی فضایی در طول ماموریت ۱۸۸ روزه خود هستند.

این فضانورد که امروز عصر زمین را به مقصد فضا ترک می کند در یک کنفرانس خبری آنلاین در این رابطه گفت: پنج راهپیمایی فضایی در طول ماموریت طولانی ما برنامه ریزی شده است. کار بسیار دشوار و سخت خواهد بود، زیرا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، به محض ورود به ایستگاه، ما آماده سازی لباس های فضایی خود را برای اولین راهپیمایی آغاز خواهیم کرد.

این فضانورد اهل کشور روسیه در ادامه توضیحاتش افزود: در ادامه، پیاده‌ روی ‌های فضایی هر دو هفته یکبار برگزار می ‌شود. هدف عمده کار ادغام ماژول آزمایشگاهی چند منظوره  MLM  در ایستگاه خواهد بود.

به گزارش سیناپرس، گفتنی است این فضانوردان در طول راهپیمایی فضایی خود، از بازوی روباتیک ERA استفاده خواهند کرد که توسط فضانورد آنا کیکینا از داخل ایستگاه هدایت می شود. باید توجه داشت در طول این ماموریت شش ماهه، خدمه به غیر از وظایف اصلی خود آزمایش های مختلفی را انجام داده، ماهواره هایی را پرتاب و سایر وظایف مربوط به تجهیزات ایستگاه را بر عهده خواهند گرفت.

مترجم: ناصر پورقدیمی
منبع: tass
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا