رونمایی کیا از مدل الکتریکی EV6

به گزارش سیناپرس، نسخه جدید و الکتریکی کیا با عنوان EV6 Air با قیمت ۴۴ هزار و ۱۹۵ پوند به بازار بریتانیا عرضه شده است. این خودرو دارای ویژگی های مختلفی است که توجه منتقدان را به خود جلب کرده و رینگ‌ های آلیاژی با ظاهری مناسب، چراغ‌ های جلو LED، صفحه ‌نمایش داشبورد هم‌ اندازه GT-Line و GT-Line S، صندلی‌ های گرم شونده، فرمان گرم شونده و سنسورهای پارک عقب از جمله آپشن های این محصول محسوب می شوند.

بدیهی است که نسخه GT-Line این محصول، ویژگی های خاص بیشتری دریافت کرده و آپشن های کلیدی از قبیل صندلی های برقی، چراغ های جلوی تطبیقی و سنسورهای پارک جلو هستند را نیز دارد.

به باور منتقدان، این محصول در برابر رقبایی مانند Skoda Enyaq iV و Ford Mustang Mach-E، همچنان جذاب بوده و می تواند در بازار موفق باشد. 

به گزارش سیناپرس، EV6 Air فقط با پیشرانه تک موتوره با قدرت کمتر در دسترس است، اما اندازه باتری در سراسر محدوده ثابت باقی می ماند، بنابراین با انتخاب خودروی دو موتوره ۳۲۱ اسب بخاری، هیچ مزیت خاصی را نسبت به رقبای این کلاس خودرو به دست نمی آورید. گفته می شود EV6 Air با یک بار شارژ کامل قادر به طی کردن مسافتی برابر با ۵۲۵ کیلومتر است.

این خودرو دارای سواری راحتی بوده و قدرت موتور ان نیز برای مصارف معمولی و عادی کاملا کفایت می کند. حال باید منتظر مانده و واکنش بازار را نسبت به این محصول الکتریکی جدید و البته جذاب کیا مشاهده کرد. در این گزارش تصویری می توانید بخش های مختلف EV6 Air را مشاهده کنید.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar.co
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا