حضور 52 تیم در مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی

به گزارش ایرنا سعید سلیمانی دبیر دوازدهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی با اعلام این خبر افزود: در مرحله نخست، 114 تیم برای شرکت در مسابقات نام نویسی کردند. پس از بررسی مدارک ارسالی از سوی تیم ها کمیته ثبت نام مسابقات با توجه به قوانین موجود، صلاحیت 94 تیم را جهت شرکت در این رویداد علمی مورد تایید قرار داد. 
وی ادامه داد: پس از مشخص شدن سوال مسابقه و آغاز مرحله دریافت پروپوزال از تیم های شرکت کننده، مجموعا 87 طرح به دبیرخانه مسابقات ارسال شد که متشکل از 60 طرح در بخش آهنی و 27 طرح در بخش غیرآهنی بود. 
سلیمانی افزود : در ادامه کادر داوری مسابقات متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه های علم و صنعت ایران، تهران، صنعتی شریف و امیرکبیر، به واکاوی علمی طرح های دریافتی پرداخته و در پایان 35 تیم در بخش آهنی و 17 تیم در بخش غیرآهنی جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات را به دست آوردند. 
وی ادامه داد:کادر برگزاری مسابقات با بهره برداری از فرصت پیش آمده مبنی بر حضور جمع کثیری از دانشجویان و اساتید رشته ی مهندسی مواد اقدام به برگزاری مجموعه کارگاه های آموزشی جهت استفاده علاقمندانی از همه رشته ها به ویژه مهندسی مواد، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و مهندسی صنایع نمود.
سلیمانی اضافه کرد :این مجموعه کارگاه ها با همکاری اعضای هیئت علمی، دانشجویان دکترا و کارشناسان آزمایشگاهی دانشگاه های علم و صنعت ایران، صنعتی امیرکبیر و تربیت مدرس زیر نظر کمیسیون آموزش سازمان علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی و همراه با اعطای گواهی معتبر پایان دوره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در روزهای 21 تا 24 شهریورماه 1394 در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.
وی اضافه کرد :فرآیند ثبت نام جهت حضور در این مجموعه کارگاه ها از طریق پایگاه اینترنتی مسابقات به نشانی www.iranhtc.ir صورت می گیرد و افراد تا پایان روز 10 شهریورماه جهت نام نویسی در کارگاه مورد نظر خود فرصت خواهند داشت. 
به گفته دبیر مسابقات، افزون بر این موارد، در راستای ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت و نیز استفاده بهتر از فرصت پیش آمده، کادر برگزاری مسابقات از دانشگاه علم و صنعت ایران، تصمیم به برپایی یک فضای نمایشگاهی در محل برگزاری مسابقات گرفت. نام نویسی جهت رزرو غرفه و حضور در نمایشگاه مذکور از هم اکنون آغاز و تا روز 15 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
این دوره از مسابقات به میزبانی انجمن علمی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری سازمان علمی دانشجویی مهندسی مواد کشور تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازه زمانی در روزهای 25 تا 26 شهریورماه سال جاری با حضور بسیاری از چهره های سیاسی، علمی، فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا