بیشتر پیک های تحویل غذا به سفارش مشتریان ناخنک می زنند

به گزارش سیناپرس، طبق نظرسنجی انجام شده از بیش از ۵۰۰ فرد تحویل‌ دهنده غذا، ناخنک زدن به سیب ‌زمینی‌های سرخ کرده مشتری یا کندن تکه ای از مرغ سوخاری بخشی از رفتارهایی است که پیک های تحویل غذا انجام می دهند.

موضوع ممکن است مشمئزکننده‌ترین اتفاقی نباشد که در راه رسیدن به درب ورودی رخ می‌دهد. از هر چهار راننده یک نفر اعتراف می کند که در طول مسیر تحویل غذا با افراد دیگری در ارتباط بوده و از هر ۱۰ نفر یک نفر اعتراف کرده است که در مسیر تحویل غذا و حتی نزدیک خانه مشتری ادرار کرده است!

سایر اقداماتی که برخی از پیک های غذا به آن اذعان دارند و مطمئناً باعث خشم مصرف‌ کنندگان می ‌شود عبارتند از آسیب رساندن عمدی به بسته‌ها (۲۳%)، سرقت بسته‌ها (۱۷%) و باز کردن و سپس بستن مجدد بسته‌ها (۱۷%).

دلیل این رفتارهای بد چیست؟

در حالی که کارگران تحویل دهنده ممکن است عاری از خطا نباشند، این نظرسنجی نشان می دهد که بسیاری از آنها دلایل خوبی برای عصبانیت خود دارند. به گزارش سیناپرس، محققان دریافتند که بسیاری از مشتریان با این پیک ها با ادب و احترام رفتار نمی کنند.

در واقع، تقریباً از هر چهار فرد تحویل‌ دهنده سه نفر (۷۳%) می‌گویند بزرگترین دلیلی که مشتریان خود را دوست ندارند این است که با آن ها برخورد بدی می شود. علاوه بر این، از هر ۱۰ نفر، ۳ نفر مشتریان را متهم به طمعکار بودن می کنند. در واقع بسیاری از مشتریان که به صورت آنلاین سفارش می دهند، مقدار مبلغی را که قصد دارند انعام بدهند را اعلام کرده  و سپس مبلغ انعام را پس از تحویل سفارش حذف  می کنند.

به گزارش سیناپرس، نکته جالب توجه دیگر، این است که از هر ۱۰ نفر پیک غذا، سه نفر می گویند مشتریان وقتی غذای خود را دریافت می کنند، رفتار دوستانه ای ندارند. ارائه آدرس های مبهم و نادرست نیز یکی دیگر از دلایل رفتار بد پیک های غذا است
۶۸ درصد پاسخ دهندگان به این نظر سنجی نیز اضافه می کنند که مشتریان اغلب آنها را به سرقت اقلام متهم می کنند البته  بسیاری از آن ها اعتراف کنند که این اتفاق به خصوص در مورد غذا می افتد.

مترجم: نیروانا محمدحسینی
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا