رونمایی از آئودی ۲۰۲۳ فیس لیفت

به گزارش سیناپرس، شرکت خودروسازی آئودی اقدام به آزمایش جاده ای نسخه جدید و فیس لیفت شده A6 کرده است. این تصاویر نمونه‌ای از خودروی اجرایی محبوب این شرکت را نشان می‌دهند که با برچسب ‌های مشکی و سفید در جلو و عقب وارد آزمایش مخفیانه جاده ای شده بود تا خطوط اصلاح‌ شده مدل را پنهان کرده و البته بخش میانی خودرو بدون پوشش باقی مانده است.
جزئیات دقیق ظاهر جدید این مدل به وضوح قابل مشاهده نیست، اما A6 به روز رسانی ظاهری ظریفی نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت. قسمت جلویی دارای جلوپنجره بزرگ و طراحی شده جدید، چراغ‌های جلوی تیز و ورودی‌های هوای اصلاح‌ شده است.
در عقب، به نظر می رسد که سطح سپر پایین تر بوده و چراغ های عقب تغییر شکل داده اند. A6 فعلی از سال ۲۰۱۸ در مدل های سالن و آوانت استیت به فروش می رسد. هنوز مشخص نیست نسخه فیس لیفت شامل هر دو مدل این خودرو می شود یا فقط یکی از آن ها را شامل می شود زیرا هر دو نمونه اولیه عکس ‌برداری شده مدل ‌های سالنی بودند.
شرکت آئودی هنوز اطلاعات دقیقی درباره قوای محرکه A6 جدید ارائه نکرده است، اما انتظار می ‌رود این مدل محدوده موتورهای بنزینی و دیزلی خود را حفظ کند. گفتنی است A6 نهمین خودروی محبوب آئودی از نظر فروش در سال گذشته بود که با فروش ۵۷۸۹ دستگاه و فروش بیشتر از آئودی Q4 E-tron، آئودی Q7 و آئودی TT. جز خودروهای موفق آئودی به شمار می رود.
به گزارش سیناپرس، آئودی با معرفی کانسپت A6 E-tron بر اساس پلت فرم PPE این شرکت، مسیر بالقوه آینده A6 را در سال 2021 پیش نمایش داد. این کانسپت دارای سیستم چهار چرخ متحرک کواترو، با یک موتور الکتریکی در هر چرخ، 435 مایل برد و مجموع قدرت خروجی 462 اسب بخار بود.
در ادامه شاهد تصاویر غیر رسمی نسخه جدید و فیس لیفت شده آئودی هستید که هنوز مشخص نیست چه زمانی به طور رسمی معرفی شدهد و وارد بازارها شود.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا