نگاهی به فیلم جدید تام کروز در فضا

به گزارش سیناپرس، چندی پیش نخستین تیم فیلسماز حرفه ای از سوی کشور روسیه به ایستگاه فضایی اعزام شده و سکانس هایی از این فیلم را در مدار زمین فیلمبرداری کردند.

همزمان با این موضوع، اخبار متعددی مبنی بر اینکه فیلم جدید تام کروز، ستاره مشهور دنیای سینما در فضا ساخته خواهد شد در رسانه ها منتشر شد اما بر اساس اطلاعات جدید ، به نظر می رسد فیلم جدید تام کروز قرار نیست در فضا فیلمبرداری شود.

متاسفانه این فیلم حتی دارای تم علمی – تخیلی نیز نبوده و شواهد جدید نشان می دهد بنا به دلایل متعدد مالی و فنی، فیلم فوق الذکر روی زمین و با کمک جلوه های ویژه فیلمبرداری خواهد شد.البته هنوز احتمال این که بخش هایی از  این فیلم در ایستگاه بین المللی فضایی ضبط شود وجود دارد که این امر بستگی به توافقات و تامین هزینه های سرسام آور آن خواهد داشت.

به گزارش سیناپرس، در حال حاضر به طور قطع می توان مدعی شد که بخش اعظم و اصلی فیلم روی زمین ساخته شده و شاید قسمت های کوتاهی از ان در فضا فیلمبرداری شود که این موضوع هنوز قطعی نبوده و احتمال وقوع آن کم است.
از سوی دیگر بر اساس گزارش های غیر رسمی منتشر شده در این رابطه، فیلم جدید تام کروز یک فیلم علمی تخیلی نیست، بلکه یک داستان اکشن ماجراجویی خواهد بود که در آن کروز نقش یک مرد بدشانس را بازی می ‌کند که در موقعیتی قرار می‌ گیرد که باید زمین را نجات دهد.

طرح اولیه این فیلم توسط Space Entertainment Enterprise، ارائه شده و البته نام هایی همچون یونیورسال پیکچرز  نیز در این رابطه مطرح شده است. به گزارش سیناپرس، برخی شایعات نیز احتمال همکاری ایلان ماسک و استفاده از کپسول فضایی اسپیس ایکس را در این پروژه مطرح کرده اند که هنوز هیچ اطلاعات رسمی و قابل استنادی در رابطه با هماکاری احتمالی تام کروز و ایلان ماسک مطرح نشده است.

این استودیو قصد دارد سال آینده فیلمبرداری پروژه جدید خود  را آغاز کند که ایده فیلمبرداری در فضا، موجب شهرت این فیلم قبل از ساخت شده و آن  را بیش از حد جاه طلبانه می کند. به گزارش sinapress، نکته جالب تر اینکه هنوز فیلمانه این فیلم تکمیل نشده و اعضای این پروژه در انتظار ارائه فیلمنامه ای از لیمان و کریستوفر مک کواری هستند.

مترجم: نیروانا محمدحسینی
منبع: syfy.com
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا