اقتصاد دانش بنیان چیزی جز اعتماد به جوانان نیست

به گزارش ایرنا، سورنا ستاری در مراسم آیین پایانی سومین جشنواره ' فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)' که درپردیس سینمایی چهارسو برگزار شد گفت : دانشگاه ها باید بیشتر بودجه خود را از محل فروش فناوری و تکنولوژی شرکت هایشان به دست آورند .

ستاری افزود : اخیرا ستاد فرهنگ سازی در معاونت علمی وفناوری حوزه اقتصاد دانش بنیان نیز فعال شده است که امیدواریم اتفاقات جدیدی در این حوزه رخ دهد .

وی با اشاره به بخش های مختلف این معاونت گفت: حوزه فناوری نرم (ستاد فناوری نرم) تجاری سازی علوم انسانی را بطور جدی در حال پیگیری است. 

وی همچنین افزود : در حوزه سخت افزاری نیز آمادگی داریم با ایجاد استادیوهای استاندارد و فراهم کردن تکنولوژی های جدید برای ساخت فیلم و توسعه آن به این صنعت کمک کنیم.

آیین اختتامیه سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با شناخت برگزیدگان خود بعد ازظهر روز شنبه یازدهم مرداد ماه در محل پردیس سینمایی چهارسو به کار خود پایان داد.

این جشنواره با شعار' خودباوری، تولید علمی ونمایش پیشرفت ایران اسلامی' و با هدف معرفی فعالیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای کشور دربخش های مختلف علمی، فناوری، نوآوری وصنعتی برگزار شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا