با پرچمدار جدید تویوتا آشنا شوید

به گزارش سیناپرس، تویوتا به تازگی از نسخه جدید محصول محبوب خود یعنی هایلوکس رونمایی کرده است که به باور کارشناسان، بازسازی ظاهر بیرونی و ارتقای امکانات داخلی آن با تم GR به GR Sport کمک می کند تا از تویوتا هایلوکس معمولی متمایز شود، در حالی که سیستم تعلیق مجدد به کار رفته در این محصول، نوید هندلینگ بهتری نسبت به نمونه های استاندارد را می دهد.

تویوتا همچنین ادعا می کند که راحتی سواری نسبت به هایلوکس استاندارد بهبود یافته است.به گزارش سینا،مدل‌های GR اسپرت با اشاره به نسل چهارم موفق هایلوکس در اوایل دهه ۸۰ میلادی، نام تویوتا را در جلوپنجره جلویی به جای نشان برند فعلی نشان می ‌دهند.

این وانت محبوب روی چرخ ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، با رنگ مشکی سوار شده و با آینه‌های بغل هم ‌رنگ، پله ‌های جانبی، دستگیره در عقب و گلگیرهای جدید، نوید دهنده نسل جدید این خودرو است.

در بخش های داخلی، صندلی ‌های اسپرت با مارک GR، کفپوش زیبا و سیستم استارت جدید بر تمایز این مدل از سایر تریم‌ های هایلوکس کمک می ‌کنند. پدال‌ های آلومینیومی و پد تعویض دنده روی فرمان نیز به‌صورت استاندارد در هایلوکس جدید گنجانده شده ‌اند.

به گزارش سیناپرس، مدل‌های اسپرت GR منحصراً به موتور 2.8 لیتری دیزلی چهار سیلندر مجهز خواهند بود که در سایر قسمت‌های سری هایلوکس نیز یافت می‌شود و ۲۰۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. 
GR Sport بار استاندارد یک تنی هایلوکس را حفظ می کند و می تواند تریلرهای ترمزدار تا وزن سه و نیم تن را بکسل کند.
بر اساس این اطلاعات، تویوتا هایلوکس به دلیل استحکام و قابلیت اطمینان شهرت افسانه ‌ای دارد. این مدل جدید که از خودروهای مسابقه ای نمادین داکار الهام گرفته شده است، سطوح جدیدی از تجربه رانندگی را هم در جاده و هم در خارج از جاده به ارمغان می آورد.
در این گزارش می توانید تصاویر منتشر شده جدید از این محصول را مشاهده کنید.

مترجم: مولود یوسفی
منبع: autocar

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا