دیابت را به فراموشی بسپارید

به گزارش  سیناپرس به نقل از vanguardngr، یافته ها نشان می دهد که استفاده از نوعی ترکیب گیاهی که با موفقیت روی 2300 زن و مرد نیجریه ای آزمایش شده، توانسته بدون استفاده از دارو و تزریق انسولین، دیابت نوع دو را کنترل کرده و به مبتلایان دیابت نوع یک هم کمک می کند تا دوز داروی مصرفی و تزریقی را تا حد زیادی کاهش دهند. 
محققان اعلام کرده اند که این مکمل کاملا گیاهی تأییدیه آژانس ملی غذا و داروی نیجریه را دریافت کرده و بسیاری از مردم این کشور برای کنترل قند خون از این ترکیب گیاهی استفاده می کنند. به گزارش سیناپرس، این ترکیب گیاهی بدون هیچ عارضه جانبی بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن قند خون را به حالت نرمال برمی گرداند.
این دارو در قالب کپسول حاوی ترکیبات گیاهی است و دانشمندان تأیید کرده اند که یکی از ترکیبات این دارو موسوم به «اسپوندیاس مومبین» است که به عنوان نوعی گیاه پزشکی در درمان بیماران دیابتی با موفقیت عمل کرده است. اثربخشی این دارو بیشتر به دلیل اوج اثر کاهش دهنده قند خون این ماده است. 
دیگر ترکیب این داروی گیاهی، «ایفوربیا هیرتا» است که نوعی عصاره گیاهی در هند و استرالیا محسوب می شود. این دارو نیز اثر کاهشی روی قند خون دارد و سال ها به عنوان داروی سنتی دیابت و نیز بهبود زخم های دیابتی مورد استفاده قرار می گرفته است. به گزارش سیناپرس، همراه با این قرص که از ترکیبات گیاهی تشکیل شده، یک چای گیاهی نیز استفاده می شود که با توجه به ترکیباتی نظیر «دارواش» که دارد، قند خون را کاهش می دهد.
این ترکیبات گیاهی منحصر به فرد، علاوه بر این که به کاهش قند خون و رسیدن موادمغذی به بدن کمک می کند، به لوزالمعده افراد دیابتی هم کمک می کند تا دوباره ترمیم شده و هورمون های ترشح شده از آن به درستی فعالیت خود را انجام دهند. 
با مصرف این ترکیبات، علاوه بر افزایش سوخت و ساز بدن، میزان جذب انسولین بالا رفته، چربی های اضافی آب می شود و در کنار افزایش انرژی بدن، خطر بروز بیماری های قلبی نیز کاهش می یابد. 
مترجم:پروانه غفاری

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا