با وجود شرایط مناسب کسب و کارها به شکوفایی می رسند

ناصر پروانی مدیر بیمارستان کودکان مفید در گفتگو با سیناپرس اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی بسیار خوشحال کننده است به ویژه با توجه به شرایط کشور در یکسال اخیر که بسیاری از فوق برنامه های دانشگاه ها تعطیل و نیمه تعطیل بود؛ با این وجود برگزاری این نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نکته مثبتی است، زیرا ما در خاموشی فعالیت فوق برنامه چه در مسائل فرهنگی و چه در مسائل علمی به سر می بریم.

وی افزود: نکته دیگر این نمایشگاه وجود ایده های نو و استارت آپ های جدید است که در حال پردازش و رسیدن به باروری و تبلور خود است. همچنین این که نمایشگاهی با حضور افرادی در گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ ساله برگزار شده است و برگزار کنندگان، متولیان و اجرا کنندگان همه در این گروه سنی هستند خواسته یا نا خواسته نشاط ویژه ای دارد که این نشاط به ما نیز منتقل شده است.

او همچنین عنوان کرد: لازم است بذرهایی پاشیده شود و اگر شرایط لازم برای رشد و باروری این کسب و کارها و ایده ها فراهم شود در زمانی مناسب به شکوفایی خواهند رسید و خود را نشان می دهند.

ناصر پروانی در پایان ضمن بیان این که حضرت امام فرمودند ما مامور به وظیفه هستیم نه نتیجه گفت: شاید تیم فرهنگی و علمی کشور مامور هستند اکنون کارهایی همچون برگزاری این نمایشگاه را انجام دهند گرچه ممکن است بسیاری از آن ها منتج به نتیجه نشود. برخی از این ایده ها نیازمند سرمایه گذاری فکری، ایجاد فضا و بستر سازی است که در طولانی مدت نتایج آن را می بینیم. همچنین در برخی مواقع محسوس و قابل اندازه گیری نیست ولی قطعا در آینده اثرگذار خواهد بود.

گزارش:فاطمه میرغیاثی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا