کنفرانس برند و تبلیغات در سریلانکا

از اهداف کلیدی در سازماندهی این کنفرانس، ترویج تحقیقات در حوزه برندسازی و تبلیغات، تعامل هرچه بیشتر میان کارشناسان جوان و صاحبنظران برجسته این حوزه از سراسر جهان، برقراری ارتباط میان سرمایه‌گذاران و صنعت در زمینه تجاری و تحقیقاتی عنوان شده است.

برخی از مهمترین محورهای این کنفرانس عبارتند از :

– استراتژی های ساختاری برای برندسازی

– جنبه‌های رفتاری برندسازی

– بازاریابی برای ایجاد برند

– برندسازی در عصر دیجیتال

– برندسازی و چالش‌های پیش رو

– برندسازی جهانی و بازاریابی بین‌المللی

– برندسازی و گردشگری

 

آخرین مهلت ارسال مقالات 15 اوت (24 مرداد) اعلام شده است. مقالات برگزیده در مجلات IJABIM و SLJM منتشر خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا