کنفرانس برند و تبلیغات در سریلانکا
از اهداف کلیدی در سازماندهی این کنفرانس، ترویج تحقیقات در حوزه برندسازی و تبلیغات، تعامل هرچه بیشتر میان کارشناسان جوان و صاحبنظران برجسته این حوزه از سراسر جهان، برقراری ارتباط میان سرمایهگذاران و صنعت در زمینه تجاری و تحقیقاتی عنوان شده است.
برخی از مهمترین محورهای این کنفرانس عبارتند از :
– استراتژی های ساختاری برای برندسازی
– جنبههای رفتاری برندسازی
– بازاریابی برای ایجاد برند
– برندسازی در عصر دیجیتال
– برندسازی و چالشهای پیش رو
– برندسازی جهانی و بازاریابی بینالمللی
– برندسازی و گردشگری
آخرین مهلت ارسال مقالات 15 اوت (24 مرداد) اعلام شده است. مقالات برگزیده در مجلات IJABIM و SLJM منتشر خواهند شد.
علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه کنند.
No tags for this post.