موجودات فضایی در بین ما هستند

به گزارش سیناپرس، نتایج یک نظرسنجی انجام شده روی بیش از ۱۰۰۰ آمریکایی نشان می دهد که ۷۸ درصد آن ها به وجود بیگانگان فضایی اعتقاد دارند.
در این میان از هر سه یک نفر معتقد است که موجودات فضایی در گذشته انسان ها را ربوده اند. ۳۷ درصد دیگر بر این باورند که دانشمندان و مقامات آمریکایی قبلاً با موجودات بیگانه ارتباط برقرار کرده اند.

نکته جالب توجه این است که دقیقاً ۵۰ درصد افراد معتقدند که فرازمینی ها رفتاری دوستانه داشته در حالی که نیمی دیگر فکر می کنند موجودات فضایی در حال برنامه ریزی برای نابودی نهایی انسان هستند! از سوی دیگر از هر چهار نفر یک نفر می ‌گوید که واقعاً از این ایده که بیگانگان وجود دارند می ‌ترسند و از هر شش نفر یک نفر می ‌ترسد که در آینده شاهد  تهاجم بیگانه ‌ها به زمین باشد.

بیشترین مشاهده بشقاب پرنده در کجا گزارش شده است؟

نظرسنجی انجام شده با استفاده از داده‌ های پایگاه ملی گزارش‌ دهی بشقاب پرنده‌ ها، همچنین نشان می‌ دهد که افراد زیادی فکر می‌کنند که موجودات فضایی در میان ما زندگی می کنند! با بازگشت به سال ۱۹۷۴، کالیفرنیا کانون تاریخی مشاهده بشقاب پرنده ها بوده و تعداد موارد مشاهده شده در آن ایالت به طور دقیق ۱۵ هزار و ۴۰۱ مورد است دو برابر بیشتر از هر جای دیگری در سراسر آمریکا محسوب می شود.

با این حال، شاید این ارتباط بیشتر با این واقعیت همراه باشد که افراد بیشتری در این منطقه زندگی می کنند که به آسمان توجه کرده و آن را رصد می کنند. در همان دوره، فلوریدا (۷۷۴۹)، واشنگتن (۶۸۶۶)، تگزاس (۵۷۸۶) و نیویورک (۵۵۹۰) مورد مشاهده بشقاب پرنده ها را ثبت کرده است.

نکته جالب اینجاست که منطقه نوادا که پایگاه معروف طبقه بندی شده نیروی هوایی ایالات متحده در آن قرار دارد با تنها ۱۶۰۵ مشاهده بشقاب پرنده طی سال ها در جایگاه بیست و هفتم قرار گرفت. در همین حال، نیومکزیکو که محل سقوط بشقاب پرنده ادعایی در رازول است، در جایگاه بیست و هشتم با  مورد ادعای مشاهده فضاپیماهای بیگانه  قرار گرفت.
گفتنی است تاکنون هیچ مستندات علمی و قابل اثباتی از دیده شدن بشقاب پرنده یا هر فضاپیمای غیر زمینی دیگری در جهان ثبت نشده و موارد فوق همگی بر اساس ادعای افرادی هستند که معتقدند یک فضاپیما را دیده اند در حالی که در بسیاری از موارد مشخص شد آن ها شاهد پرتاب یک موشک، بالن های هواشناسی یا هواپیماهای نظامی و حتی پدیده های آب و هوایی بودند.

مترجم: رضوان خندان
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا