نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آغاز همکاری پژوهشگاه علوم انسانی جهاددانشگاهی و دانشگاه لیسبون پرتغال

نخستین سمپوزیوم و کارگاه آموزشی بین‌المللی «بازآفرینی شهری و تحلیل راهبردهای فضایی» از سوی پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی و با همکاری دانشگاه لیسبون، مرکز تحقیقات معماری، شهرسازی و طراحی (CIAUD) پرتغال و موسسه پرهام عمارت افرند، با حضور بیش از ۱۵۰ نفر برگزار شد.
در همین زمینه، به همت گروه پژوهشی معماری و منظر شهری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات علوم اجتماعی جهاددانشگاهی و با هدف ایجاد شبکه‌ علمی تخصصی و تبادل دانش با دانشگاه‌ها و موسسات بین‌المللی، نشست مشترکی با نماینده‌ دانشگاه لیسبون پرتغال و مرکز تحقیقات معماری، شهرسازی و طراحی (CIAUD) در ۵ اسفندماه سال ۱۳۹۸ در دفتر ریاست این پژوهشگاه برگزار شد.
دکتر ایرج فیضی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی در این نشست تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان پژوهشگاه در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی و خدمات تخصصی، بستر مناسبی برای انجام کارهای مشترک وجود دارد.
بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات علوم اجتماعی جهاد دانشگاهی، هم‌چنین پروفسور فرانسیسکو سردورا ضمن تشکر از فرصت فراهم‌شده در سمپوزیوم و نشست مشترک، اظهار آمادگی کرد که در تمام سطوح پیشنهادی ظرفیت همکاری فراهم است؛ لذا مقرر شد این پژوهشگاه تفاهم‌نامه‌ای مشترک با دانشگاه لیسبون و CIAUD منعقد کند تا در ذیل آن سایر فعالیت‌ها تعریف شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل