شبکه لجر ریپل و اتریوم به هم وصل می شود

شرکت ریپل معامله های انسانی را به هم متصل می کند و این شرکت می خواهد پلی بین ریپل و اتریوم ایجاد کند. این پل ارتباطی می تواند معامله گران را برای خرید و فروش بین شبکه های این دو ارز دیجیتال کمک کند و سرعت معاملات و کیفیت و راحتی مبادلات را به ارمغان بیاورد.

وارن پل اندرسون ، مدیر ارشد محصولات ریپل، در یک پست وبلاگ اخیر توضیح داد که این شرکت از لزوم ایجاد لایه ای حمایت می کند که از قراردادهای هوشمند پیچیده برای رشد فزاینده امور مالی دیفای پشتیبانی می کند. این یک دلیل اصلی است که این شرکت سازندگان را به چالش می کشد تا اتصال شبکه لجر ریپل و شبکه اتریوم را با پروتکل لجر به هم وصل کنند.

ریپل فاش کرد که به انجمن اتریوم کمک خواهد کرد تا به مأموریت خود برای دستیابی به یک میلیون توسعه دهنده در سراسر جهان برسد.

اندرسون مدیر محصولات ریپل، گفت:  ما اعتقاد داریم که برای دستیابی سریعتر به این شاهکار، نه فقط برای اتریوم ، بلکه در بین همه کلکسیون های ارزهای دیجیتال ، بهتر است تلاش ها ، منابع ارزهای دیجیتال را با هم ترکیب کرده و در هر کجای کار با هم کار کنیم تا ساختن این پروژه در بلاکچین برای توسعه دهندگان آسان شود.

طبق این گزارش، ریپل از چالش های مختلفی حمایت می کند که هدف از آن حل و بررسی نیازمندی های مربوط به قابلیت همکاری بین هر دو بلاکچین است.

آن دسته از توسعه دهندگان که قادر به موفقیت پیوند اتریوم ، ریپل و تتر هستند ، در نهایت یک ریپل به ارزش 1000 دلار به دست می آورند. شرکت کنندگان تا 26 فوریه 2020 برای تکمیل چالش ها زمان نیاز دارند و امکان دارد که مهلت مقرر تا رسیدن به هدف تمدید می شود.

حال ، باید دید که آیا توسعه دهندگان قادر خواهند بود ریپل و اتریوم را به هم وصل کنند و این شبکه ها را به صورت متقابل تبدیل کنند؟

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا