اطلاعات نسل جدید گوشی ویوو منتشر شد

ویوو یکی از شرکت‌ هایی است که با تولید گوشی‌های هوشمند مختلف سعی در اضافه شدن به رقابت نفس‌ گیر سامسونگ و دیگر شرکت‌ های قدرتمند تولید کننده گوشی دارد. این شرکت را می‌توان یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی‌ های چینی پس از هوآوی، شیائومی و زیرمجموعه‌ های آن‌ها دانست.

استراتژی فروش ویوو نیز مانند دیگر شرکت‌های چینی است که شامل فروش بالا با قیمت مناسب می‌شود به همین دلیل به سرعت گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز در سراسر جهان عرضه می‌شود. به تازگی خبری از یک محصول دیگر از ویوو به دست ما رسیده است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

جانشینی برای Vivo Z5

گوشی Vivo Z5 جولای گذشته با تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ SoC و دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شد. اکنون بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده قرار است این دستگاه یک جانشین جدید داشته باشند که در ۲۹ فوریه رونمایی می‌ شود؛ نسل جدید این خانواده Vivo Z6 5G نام دارد.

ویوو به تازگی تصویری از این دستگاه در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده است که طراحی Z6 5G را نشان می‌دهد. با دیدن این تصویر ما متوجه می‌ شویم که گوشی مذکور روی صفحه نمایش خود یک حفره دارد که میزبان دوربین سلفی آن است. دوربین چهارگانه اصلی آن نیز در پشت دستگاه قرار دارد و با یک حسگر اثر انگشت همراهی می‌شود.

اطلاعات منتشر شده از گلکسی Z6 به ما از تراشه اسنپدراگون ۷۶5G SoC خبر می‌دهد و با آنچه که شرکت آن را خنک کننده مایع "PC-class" توصیف می‌کند، می‌آید. این دستگاه از حالت دوگانه 5G پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را با ۴۴W شارژ می‌کند.

دیگر اطلاعات منتشر شد از Z6 5G ویوو

باقی مشخصات این دستگاه هنوز مشخص نیستند، اما ویوو تائید کرده است که این گوشی با سه رنگ عرضه خواهد شد. گوشی Z6 5G در سایت JD.com در چین فهرست شده و پیش‌ فروش آن از تاریخ ۲۹ فوریه آغاز می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا