هشت هتل بازی با تم آتاری ساخته می شود

آتاری که این روزها شهرت و محبوبیت سابق را در بین گیمرها ندارد، به دنبال آن است تا با قرض دادن اندک اعتباری که در دنیای گیمینگ برایش باقی مانده به صنعت هتلداری، به اوضاع خود سروسامانی دوباره بدهد. این شرکت که اولین سازنده کنسول بازی‌های کامپیوتری در دنیا بود، با امضای قراردادی نام و برند تجاری خود را به یک بنگاه املاک واگذار کرده که قرار است با بهره گیری از آن هشت هتل در آمریکا بسازد.

جاذبه اصلی هتل‌های آتاری به احتمال زیاد استودیوهای ورزش الکترونیک آن‌ها خواهد بود. ورزش الکترونیک(Esport) به مسابقات ورزشی‌ای گفته می‌شود که با استفاده از بازی‌های ویدئویی برگزار می‌شوند. به علاوه هر هتل شامل یک زمین گیمینگ آتاری نیز خواهد بود. در کنار بخش‌های مربوط به بازی‌های کامپیوتری، استخر، سالن بدنسازی، رستوران، کافه و سالن‌های نمایش فیلم نیز جزیی از هر ساختمان خواهد بود.

با توجه به نوع قرارداد منعقد شده آتاری نقش مستقیمی در طراحی این هتل و امکانات آن نخواهد داشت، اما قرار است پنج درصد از درآمد هتل‌ها را به جیب بزند. آتاری به علاوه برای این که برند خود را در اختیار این پروژه قرار دهد، ۶۰۰ هزار دلار پیش پرداخت دریافت کرده است.

کار ساخت اولین مورد از این هتل‌ها سال جاری در ایالت فینیکس آغاز خواهد شد و هفت هتل دیگر نیز قرار است در ایالت‌های آستین، شیکاگو، دنور، لاس وگاس، سانفرانسیسکو، سن خوزه و سیاتل ساخته شوند.

منبع:ایرنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا